נחשף: ריאל מדריד ניסתה "לגנוב" את ליאו מסי מברצלונה

ליאונל מסי במדי ברצלונה | רויטרס

בספרד פרסמו ריאיון עם מקורבו לשעבר של הפרעוש, שטען כי הבלאנקוס היו קרובים לצרף אליהם את הכוכב כשהיה צעיר

(גודל טקסט)

מצליחים לדמיין יקום שבו ליאו מסי לא היה שחקן ברצלונה? ייתכן כי הדבר לא היה רחוק מלהתממש, כאשר שני מועדוני פאר באירופה גילו בו עניין כשהיה צעיר יותר. עם זאת, כידוע לכל, הארגנטינאי בחר בסופו של דבר להישאר בבלאוגרנה, בה הפך עם השנים לשחקן הגדול בתולדות המועדון.

ב-17 שנותיו בקאמפ נואו, הפרעוש ניצב כמעט בראש כל טבלה אפשרית של הקבוצה. יש לו הכי הרבה שערים, בישולים והופעות במדי בארסה, ועל אף שלא זכה לפרידה ראויה מהמועדון לפני שעזב בקיץ 2021 לפריז סן ז'רמן- בקרב האוהדים אין ספק מי הוא גדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים.

ליאונל מסי במדי ברצלונה | רויטרס

עם זאת, בספרד פרסמו ריאיון שהעניק הוראסיו גאגיולי, שהיה חלק מפמלייתו של מסי כשהיה צעיר, בו נאמרו לא מעט דברים מפתיעים על תחילת דרכו של הארגנטינאי בברצלונה. "ריאל מדריד התעניינה בו כשהיה צעיר, הוא היה בן 16 או 17, אבל ליאו מעולם לא רצה לעזוב את ברצלונה", הדהים גאגיולי וחשף כי יריבתו המושבעת של מסי במהלך הקריירה הייתה קרובה לצרפו עוד כשהיה נער.

גאגיולי המשיך והודה כי מועדון פאר נוסף ניסה לשים את ידו על הכישרון הצעיר מרוסאריו: "גם ארסנל הראתה עניין בהחתמת מסי בתחילת הקריירה שלו, אבל כאמור, הוא לא רצה לעזוב את בארסה", סיכם. מסתמן כי גם שנים רבות אחרי, כשמסי כבר לא באמת נמצא בנוף צמרת הכדורגל העולמי, מתגלים פרטים חדשים לגבי עברו של הפרעוש, שהיו עשויים לשנות את פני המשחק עשורים קדימה.

עוד באותו נושא: ברצלונה, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי