עשרה חודשים מאז הפציעה: גאבי חזר לאימוני ברצלונה

לראשונה מאז הפציעה הקשה בצולבת קשר נבחרת ספרד ערך אימון ריצה עם חבריו, שערכו לו קבלת פנים חגיגית. גם אנסו פאטי התאמן ועשוי להיות בסגל מול ג'ירונה

(גודל טקסט)

ברצלונה קיבלה חדשות טובות היום (חמישי) כאשר הקשר בן ה-20, גאבי, חזר להתאמן עם חבריו לקבוצה בפעם הראשונה מאז פציעת הברך הקשה שלו. גאבי נמצא שבוע אחד בלבד לפני חזרתו למגרשים, כ-10 חודשים לאחר שספג את הפציעה במשחק נגד גאורגיה במסגרת נבחרת ספרד.

כזכור, הקשר נפצע בצורה קשה כשאובחן לו קרע ברצועה הצולבת עם נזק למיניסקוס. קשר נבחרת ספרד אומנם לא התאמן עדיין עם כדור, אבל רץ באימון במהירות וגם ביצע שינויי כיוון. ברצלונה העלתה היום סרטון מהאימון, שבו חבריו של גאבי מקבלים אותו באימון ממש כמו שמקבלים שחקן חדש.

גאבי ברצלונה חוגג
גאבי ברצלונה חוגג | רויטרס

אנסו פאטי היה גם נוכח והשלים את כל אימון הקבוצה, כפי שדיווח הרופא. הוא עשוי לחזור לסגל ביום ראשון, לאחר כמעט חודשיים של היעדרות. גאבי עדיין רחוק מהחזרה, מכיוון שהמועדון אינו רוצה לקחת סיכונים עם הכושר שלו. ייתכן שנובמבר או סוף אוקטובר יגיעו לפני שגאבי יחזה שוב במגרש, אך ללא ספק זהו צעד משמעותי וחיובי עבור גאבי וגם עבור ברצלונה, שמשוועת לקשרים אחרי השחרור של גונדואן והפציעה של פרנקי דה יונג.

ברצלונה תגיע למשחק מול ג'ירונה אחרי ה-0:7 המסחרר שלה נגד ויאדוליד. אלא שלא צפוי לה משחק קל אצל ג'ירונה, שסיימה רביעית בעונה החולפת וניצחה את שני משחקיה האחרונים על האפס.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל, גאבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי