"הייתה לך קריירה מדהימה": כוכב העבר מפציר ברונאלדו לפרוש בסוף העונה

play
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
הוא לא נגמר, צפו: רונאלדו העניק לפורטוגל ניצחון על סקוטלנד בדקה ה-88 03:16

למרות כושר ההבקעה המעודד שהוא רושם בשבועות האחרונים במדי אל-נאסר ונבחרת פורטוגל, יש מי שקורא לכוכב בן ה-39 לתלות את הנעליים כבר בתום העונה הנוכחית

(גודל טקסט)

בפברואר הקרוב כריסטיאנו רונאלדו יחגוג יום הולדת 40, ולא נראה שגם העובדה הזו צפויה לעצור אותו מלהמשיך לשחק ולשבור שיאים. רק אתמול (שישי) הפורטוגלי השלים 90 דקות במדי אל-נאסר, כאשר קבוצתו נפרדה בתיקו 1:1 מאל-אהלי במסגרת הליגה הסעודית.

למרות זאת, יש מי שקורא ל-CR7 לתלות את הנעליים כבר כעת. מארק לורנסון האנגלי, שכיכב בליברפול בשנות השמונים, טוען כי רונאלדו צריך לפרוש ממשחק פעיל בסוף העונה הקרובה כשחוזהו באל-נאסר יגיע לסיומו בחודש יוני הקרוב.

"רונאלדו ממשיך לכבוש בערב הסעודית, אבל האם הוא יחתום שם על חוזה חדש בתום העונה? אני לא בטוח", אמר לורנסון והמשיך: "הוא זקוק למישהו שיתפוס אותו ויגיד לו 'הייתה לך קריירה מדהימה, תתלה את הנעליים בסוף העונה ותאפשר לאנשים לזכור אותך עבור כל מה שהשגת'", טען מגן העבר האנגלי.

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

מתחילת העונה הנוכחית, הכוכב כבש ארבעה שערים במדי אל-נאסר במהלך ארבע הופעות בכל המסגרות, אליהם הוסיף שני כיבושים במדי נבחרת פורטוגל בקמפיין ליגת האומות. כפי שזה נראה כעת, רונאלדו מכוון לשחק במונדיאל 2026 שייערך בעוד כשנתיים, בו הוא צפוי להיות בן 41 וחצי.

עוד באותו נושא: אל נאסר, כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי