קים קרדשיאן רוצה "לנהל רומן" עם הכדורגלן שצעיר ממנה ב-22 שנה

play
קים קרדשיאן | מסך אינסטגרם
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

הזוגיות שתסעיר את העולם? בארצות הברית טוענים שהכוכבת הענקית "סימנה" את השחקן: היא "מסנוורת ממנו" ושולחת תמונות לוהטות שלו

(גודל טקסט)

עוד לא נרגענו מהביקור של קים קרדשיאן ובנה ברנבאו, ביקור שבסיומו ויניסיוס ג'וניור, טיבו קורטואה ומישל גרציג שלנו כיכבו בחשבון האינסטגרם של הכוכבת. בינתיים, שמועה חדשה הפילה אותנו מהרגליים. בארה"ב ובספרד טוענים: "קים רוצה לנהל רומן עם ג'וד בלינגהאם".

ב"לייף אנד סטייל מגזין" האמריקאי כתבו שהשמועות על רומן בין הכוכבת הגדולה לכוכב נבחרת אנגליה שצעיר ממנה ב-22 שנים, לא פוסקות. מקור חשף שקים "מסונוורת מהכדורגלן החתיך", שכזכור כיכב בקמפיין למותג ההלבשה התחתונה שלה 'סקימס' וכך למעשה הם הכירו בשנה שעברה. אותו מקור חשף שהיא כל כך בעניין שלו, שהיא שולחת תמונות לוהטות שלו לחבריה הקרובים ובני משפחתה.

"אפילו הטיול המיוחד שלה לספרד, היה בעיקר בשביל לצפות בו מקרוב במדי הבלאנקוס", הוסיף המקור. "היא מתרברבת בפני כל אחד שהוא הפנים של המותג הגברי שלה. עוד סיפר שבת ה-43 מתכוונת להשתמש באהבה של הבן שלה לכדורגל כתירוץ טוב להגיע לעוד ועוד משחקים של ריאל.

האם בלינגהאם ייצא עם מישהי שיכולה להיות אמא שלו? רק נזכיר שהכוכב האנגלי בכלל אמור להיות תפוס חזק בזרועותיה של הדוגמנית ההולנדית, לאורה סליה ואלק, אך יש לציין כי הכדורגלן מעולם לא פרסם תמונה משותפת איתה עד היום. אז מה הסטטוס? נמשיך לעדכן בהתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי