נחשף: כך מועדון הפאר כמעט החתים את ארלינג הולאנד

play
עמדת החלוץ רזה יותר, והרבה (שוב) מוטל על כתפיו. הולאנד | רויטרס
צפו: ברנטפורד כבשה כעבור 22 שניות, הולאנד הפך עם צמד וסיטי ניצחה 02:45

מנהלה המקצועי של קבוצת העל הודה כי הם היו קרובים לצרף את הנורבגי עוד כשהיה נער, אך עניינים בירוקרטיים מנעו את המעבר

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד הוא החלוץ בכושר הטוב בעולם כיום, לאחר שפתח את העונה במנצ'סטר סיטי בצורה מפלצתית תוך שהוא מפציץ תשעה שערי ליגה בארבעה משחקים בלבד. כשהוא נמצא בתחילתה של עונתו השלישית בסיטי, הולאנד ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו תחת פפ גווארדיולה ולא מפסיק למצוא את הרשת במדי אלופת אנגליה. אך מה היה קורה אילו מסלול הקריירה של הנורבגי היה מתפתח באופן שונה?

ב"אמזון פריים" חשפו כי הולאנד היה קרוב להצטרף למועדון פאר עוד כשהיה נער מתבגר. "כשהולאנד היה בן 15 ושיחק בנורבגיה במדי מולדה, הציעו לנו אותו", גילה מנהל יובנטוס לשעבר ג'וזפה מארוטה והמשיך: "הוא הגיע לצפות במשחק בית של יובנטוס נגד אינטר. היינו קרובים לצרפו, אבל עניינים בירוקרטיים מנעו מאיתנו לסגור את העסקה. זה כבר חלק מההיסטוריה, התלבטנו באותה התקופה לגבי עשרות שחקנים", אמר.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי | אימג'בנק GettyImages

לאחר ששקל מספר אפשרויות שניצבו בפניו, הולאנד בסופו של דבר בחר ברד בול זלצבורג, אליה עבר בגיל 18. לאחר מכן, כידוע, עבר לבורוסיה דורטמונד בה כיכב, עד שמנצ'סטר סיטי החליטה להמר עליו וצירפה אותו לשורותיה. מאז, הולאנד הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם, תוך שהוא מוביל את סיטי לזכייה במספר רב של תארים, כולל שתי אליפויות אנגליה וזכייה אחת בליגת האלופות.

עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד, יובנטוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי