המאמן הבכיר קבע: "רונאלדו עדיף על מסי", אבל האם הוא באמת התכוון לזה?

play
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
הוא לא נגמר, צפו: רונאלדו העניק לפורטוגל ניצחון על סקוטלנד בדקה ה-88 03:16

אחרי שהפורטוגלי כבש את שערו ה-902 בקריירה ואל נאסר ניצחה בהופעת הבכורה של סטפנו פילי, אקס מילאן נשאל לגבי היריבות הגדולה בין הכוכב שמשחק תחתיו לבין הארגנטינאי - וסיפק את התשובה שציפו

(גודל טקסט)

אל נאסר ניצחה 0:3 בבכורה של המאמן סטפנו פיולי, שראה מקרוב את כריסטיאנו רונאלדו כובש את שער הליגה השלישי שלו העונה. כשאקס מילאן נשאל על היריבות הגדולה של הפורטוגלי עם ליאו מסי, הוא השיב: "רונאלדו עדיף על מסי, יש לו בקריירה יותר שערים ממשחקים".

האם פיולי באמת חושב כך או שאמר זאת רק כי הוא מאמן כיום את רונאלדו? אין לדעת, אבל זו בהחלט התשובה שהפורטוגלי, ראשי המועדון והאוהדים ציפו לשמוע. המאמן שזכה באליפות איטליה ב-2021/22 המשיך ודיבר על המטרות לאחר הניצחון על אל איתיפאק: "יש לנו מוטיבציה ונעשה הכל כדי לרשום עונה מוצלחת. כשהצטרפתי לאל נאסר, היה לי ברור שהמטרה היא לזכות באליפות. יש לנו שחקנים טובים מאוד, מקומיים וזרים, כך שהמטרה שלנו היא להתחרות עד הסוף בכל המסגרות. משחקים גדולים לפנינו ויש לנו הרבה עבודה, אני מאמין שאשאיר חותם במועדון".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר חוגג שער | רויטרס

רונאלדו בן ה-39 כבש את השער הראשון במשחק והגיע ל-902 שערים בקריירה, כאשר בדקה ה-33 דייק מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה הוסיפו חבריו שני שערים בדרך ל-0:3 מוחץ על הקבוצה של סטיבן ג'רארד, אבל הפורטוגלי לא בישל או כבש מעבר לפנדל ב-90 הדקות שלו. לאחרונה סיפרו חבריו ש"הוא לא יעצור עד שיגיע לאלף שערים" והוא חזר על כך בעצמו בריאיון שקיים. העונה הבקיע שבעה שערים ובישל עוד שניים בשמונה משחקים במדי אל נאסר ובנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי