"זה הדבר היחיד שהיה חשוב לו": בקהאם חשף מה עומד מאחורי עסקת ליאו מסי

ליאו מסי | GettyImages

בעלי המועדון וכדורגלן העבר סיפר: "ליאו רצה שהמשפחה שלו תגור במקום שיאפשר לה ליהנות. מהרגע שרגלו דרכה במיאמי, זה היה כמו חלום שהתגשם עבורו. גאה שהחתמנו את השחקן הכי גדול אי פעם"

(גודל טקסט)

ליאו מסי יכול היה לבחור בכסף גדול יותר או בליגה עם רמת כדורגל יותר גבוהה, אך הוא היה נחוש לעבור לארצות הברית ובקיץ 2023 חתם הארגנטינאי באופן רשמי באינטר מיאמי. יותר משנה לאחר המעבר שהגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של הכדורגל האמריקאי ובמובן מסוים גם שינה אותו, בעלי המועדון וכדורגלן העבר דיוויד בקהאם שפך אור על העסקה המסקרנת.

בקהאם סיפר לכתבים באירוע שבו נכח: "כל מה שליאו התעניין בו בקיץ זה לעבור למקום שהמשפחה שלו תוכל ליהנות בו ולחיות חיים נהדרים. זה היה הדבר היחיד והחשוב ביותר. אני יכול לומר בכנות שמהרגע שרגלו דרכה במיאמי, ממש מהיום הראשון, זה היה חלום שהתגשם עבורו".

ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה
ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה. המשפחה הייתה בראש סדר העדיפויות | Stephane Cardinale – Corbis / Contributor

בקהאם התגאה בעסקה ההיסטורית: "זו גאווה גדולה לומר שהצלחנו להחתים את השחקן הכי גדול בכל הזמנים וזה חלום שמתגשם ששחקן כמו מסי משחק באינטר מיאמי וב-MLS. אחרי שהחתמנו אותו הלכתי לכל האימונים כי לא האמנתי שהוא באמת נמצא שם. בנוסף, רציתי לראות אותו מתאמן מקרוב. זה שהוא פה זה דבר כל כך מיוחד עבורנו".

כידוע, מסי מרוויח כ-55 מיליון דולר לעונה בחוזה של שנתיים וחצי, כאשר נותרה לו עוד כשנה וחצי והעסקה בין הצדדים כוללת גם אופציה ל-2026. מדובר כמובן בחוזה הגבוה בהיסטוריה של הליגה האמריקאית, כאשר על פי השמועות ראשי הליגה כופפו כמה חוקים כדי שהעסקה תאושר.

בקהאם ומסי במיאמי | אימג'בנק GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי