יצא בזול? צפו ברגע המכוער של מסי בסיום המשחק בין אינטר מיאמי לשארלוט

ליאו מסי | GettyImages

תקרית חריגה בארצות הברית. הכוכב הביע את זעמו על השופט לאחר שסוארס הוכשל ברחבה בתוספת הזמן ולא קיבל פנדל: "מרושע בן זונה"

(גודל טקסט)

ליאו מסי ואינטר מיאמי נותרו מאוכזבים הלילה (בין שבת לראשון), כשנעצרו פעם נוספת עם תיקו 1:1 נגד שארלוט במסגרת ליגת ה-MLS. מהזווית הישראלית קיבלנו רגע נחמד, כשבסוף ההתמודדות שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה ניגש לפרעוש והחליף עמו חולצות ברגע שקרוב לוודאי הוא לא ישכח.

ליאונל מסי חוגג אינטר מיאמי | GettyImages

למרות זאת, מספר אירועים שהתרחשו בסוף המשחק הלהיטו מעט את האווירה. לאחר שהשווה את התוצאה עם שער אופייני בדקה ה-66, מסי לקח על עצמו את המשחק במטרה להשלים מהפך ולצאת מההתמודדות עם שלוש נקודות. עמוק בתוך תוספת הזמן, הארגנטינאי הכניס כדור עומק לג'ורדי אלבה, שהוריד ללואיס סוארס והותיר אותו לבד מול השער. לצערם של סוללת הכוכבים מפלורידה, החלוץ האורוגוואי התנגש בשוער שארלוט והחמיץ את ההזדמנות להכריע את המשחק.

כאן, למעשה, החל הבלאגן על המגרש. מסי, שהרגיש שקבוצתו הייתה צריכה לקבל שריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים, ניגש לשופט ולפי מספר דיווחים ברחבי העולם קרא לעברו "מרושע בן זונה". לפי התיעודים של המקרה קשה לדעת אם השופט הבין את הדברים שמסי הטיח בו, אך בכל אופן הוא שלף לכוכב כרטיס צהוב על הדיבורים המיותרים. בדיווחים הוסיפו כי מסי יצא בזול מהתקרית, וייתכן ששופט אחר היה בוחר לשלוף לו כרטיס אדום, על אף העובדה שהמשחק כבר הגיע לסיומו באותה העת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי