עומרי גאנדלמן כבש נגד צ'לסי, אבל לא מנע הפסד בלונדון

play
שחקן גנט, עומרי גאנדלמן | רויטרס
צפו: עומרי גאנדלמן הלוהט שוב כבש בתוספת, אבל צ'לסי ניצחה 2:4 את גנט 02:44

קשר גנט נכנס כמחליף בדקה ה-78 וצימק ל-4:2 בתוספת הזמן. זה השער השביעי שלו העונה. 5 דקות לאצילי בניצחון אומוניה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

עם שני נציגים ישראלים, בנוסף לקאמבק של צ'לסי לזירת הטורנירים הבינלאומיים, שלב הליגה בקונפרנס ליג יצא לדרך הערב (חמישי).

צ'לסי – גנט 2:4

עומרי גאנדלמן נכנס כמחליף בדקה ה-78 וגם כבש, אבל הרכב המחליפים של צ'לסי לא התקשה להשיג שלוש נקודות מול היריבה הבלגית. הקשר הישראלי נכנס נהדר מקו שני וכבש בבעיטה חדה מתוך הרחבה בתוספת הזמן כדי לקבוע את התוצאה הסופית בסטמפורד בריגג'. זה השער השביעי שלו העונה ואנחנו רק בתחילת אוקטובר.

עוד לפני כן רנאטו וייגה כבש ראשון אחרי בישול של מיכאילו מודריק (12) ופדרו נטו הכפיל (46) אחרי מסירה ארוכה של הקפטן הערב, אקסל דיסאסי. צויושי ווטנאבה צימק בדקה ה-50, אבל כריסטופר אנקונקו קבע 1:3 בדקה ה-63. קירנן דוסבורי-הול הוסיף בדקה ה-70 לפני שגאנדלמן קבע את תוצאת הסיום.

עומרי גאנדלמן גנט
עומרי גאנדלמן גנט | אימג'בנק GettyImages

אומוניה ניקוסיה – רייקיאוויק 0:4

עומר אצילי שמיעט לשחק בחודש האחרון נותר שוב מחוץ להרכב של אומוניה ניקוסיה, אבל עלה כמחליף בדקה ה-85 והיה שותף להתחלה ברגל ימין בקונפרנס ליג. הקבוצה השנייה הכי מעוטרת בקפריסין הפכה את הניצחון למוחץ עם שלושה שערים ב-10 הדקות האחרונות, וגרמה לאיסלנדים לרצות לשכוח את הופעתם הראשונה בשלב הליגה במפעל. אחרי שסנו קוליבאלי כבש ראשון (51) מבישול של חראלמפוס חראלמפוס, האחרון הכין גם לאנדרוניקוס קאקוליס שהבקיע את השני (81) ובהמשך השלים צמד (90), לאחר שסאידו אליום חגג את השלישי (86). אומוניה עם ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

תוצאות נוספות:

סרקל ברוז' – סט. גאלן 2:6 דינמו מינסק – הארטס 2:1 אסטנה – באצ'קה טופולה 0:1 היידנהיים – אולימפיה לובליאנה 1:2 לגיה ורשה – בטיס 0:1 מולדה – לארנה 0:3 נואה – מלאדה בולסלאב 0:2

בוראץ באניה לוקה – פנאתינייקוס 1:1 פ.צ. קופנהאגן – יאגיילוניה 2:1 פיורנטינה – דה ניו סיינטס 0:2 לאסק לינץ – יורגורדן 2:2 לוגאנו – הלסינקי 0:3 פטרוקוב – פאפוס 4:1 שמרוק רוברס – אפואל ניקוסיה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי