"מסי יחיד במינו, אבל הוא לא אחד משלושת השחקנים הגדולים בכל הזמנים"

ליאונל מסי, קפטן נבחרת ארגנטינה | GettyImages, Logan Riely

"כוכב העבר האגדי קבע: "כריסטיאנו רונאלדו שחקן גדול, אבל אלה שאומרים שהוא יותר טוב ממסי – הם לא מבינים כלום בכדורגל, או שהם אומרים את זה מפוזיציה". ובמי הוא בחר לגדולים אי פעם?

(גודל טקסט)

"כריסטיאנו רונאלדו שחקן גדול, אבל אלה שאומרים שהוא יותר טוב מליאו מסי – הם לא מבינים כלום בכדורגל, או שהם אומרים את זה מפוזיציה. מסי הוא יחיד במינו. בלתי אפשרי לחקות אותו ואי אפשר לשחזר את מה שהוא עושה. שחקן כמוהו מגיע כל 50 או 100 שנה. כילד, הוא נפל ל'סיר' גאוני הכדורגל".

הדובר הוא מרקו ואן באסטן האגדי, שאמר את הדברים ביוני 2022 – עוד לפני הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר. כידוע, חלוץ העבר ההולנדי זכה בשלושה כדורי זהב וכיכב במדי אייאקס, מילאן ונבחרת הולנד, אותה הוביל לזכייה היסטורית ביורו 1988.

למרות שבחר בו על פני רונאלדו, ואן באסטן סבור שמסי רחוק מלהיות הגדול אי פעם: "פלה, דייגו מראדונה ויוהאן קרויף הם עבורי שלושת השחקנים הגדולים בהיסטוריה. כילד רציתי להיות כמו קרויף, הוא היה חבר שלי ואני מתגעגע אליו. גם פלה ומראדונה היו כדורגלנים מדהימים. מסי הוא גם שחקן נהדר, אבל למראדונה תמיד הייתה יותר אישיות. מסי הוא לא אחד ששם את עצמו בחזית כדי לצאת למלחמה".

מרקו ואן באסטן
מרקו ואן באסטן | Bongarts / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי