"היא לא צורחת ככה במיטה": השופטת מכחישה ששכבה עם המשקיף המבוגר

השופטת שהושעתה | אינסטגרם

אחרי שהיא והמשקיף הושעו לכל החיים בעקבות סרטון סקס שהתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים, אליף קארסלן טוענת: "מקווה להיות האחרונה שנפגעת מזה". לעומתה, הוא הודה שזה הוא וטורקיה סוערת

(גודל טקסט)

ההתאחדות הטורקית לכדורגל השעתה לכל החיים את השופטת אליף קארסלן בת ה-24 ואת המשקיף אורחן ארדמיר בן ה-61, אחרי שסרטון סקס שלהם דלף לרשתות החברתיות. השופטת החלה בתפקידה עקב פציעה שהשביתה אותה וגרמה לה לפרוש, אחרי ששיחקה כדורגל כל חייה.

קארסלן בת ה-24 הודיעה כי תחל במאבק משפטי, אך ועדת האתיקה של ההתאחדות אישרה את ההחלטה לבטל את רישיונם של השניים והיא תערער על ההחלטה. השופטת אמרה: "לפנינו דרך משפטית ארוכה, אך נתגבר עליה בצורה החזקה והיציבה ביותר. אני מצפה לתמיכה מלאה ואהבה במהלך התהליך הזה". חוץ מזה, היא מכחישה בתוקף שהיא זו שמצולמת בסרטון המדובר, בו היא לכאורה מקיימת סקס עם המשקיף בן ה-61.

ב"סאן" דווח שהיא טוענת ש"בכי וצרחות אלו לא דברים שהיא תעשה בסקס ושזו לא היא". בנוסף אמרה השופטת: "אני אוכיח את חפותי. אני רק אחת מהרבה שנפגעים ואני מקווה שאהיה האחרונה".

לפני שהחלה לשפוט, שיחקה בקבוצת הנשים של בשיקטאש. בניגוד אליה, ארדמיר מודה שזה הוא בסרטון, אבל שהוא דלף החוצה ללא רשותו – מה שכאמור חיסל את הקריירה הארוכה שלו.

עוד באותו נושא: טורקיה, כדורגל, משקיף, סקס, שופטת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי