עוד ילד ועוד חתונה – לא תאמינו עם מי: הולק הרעיד את ברזיל פעם נוספת

הולק
הולק | FERNANDO BIZERRA / Contributor

הכוכב הברזילאי המפורסם ממשיך לייצר דרמות שרואים רק בטלנובלות: אחרי שהתגרש מאשתו הראשונה, התחתן עם אחיינית שלה והתגרש גם ממנה, השחקן שוב מייצר דרמות ו"מככב" במדורי הרכילות

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת ברזיל לשעבר, "הולק" (כינוי לו זכה בעקבות הדימיון לענק הירוק), לא מפסיק לייצר דרמות בחייו האישיים. כידוע, הכוכב התגרש מאשתו הראשונה ואם שלושה ילדיו, כדי להתחתן עם האחיינית שלה – איתה הביא ילד והתגרש גם ממנה. כעת החליט שזה לא הספיק לו, אז השניים הביאו ילד נוסף ויתחתנו שוב.

אם קיבלתם סחרחורת זה הגיוני, כי מי יכול לעמוד בקצב הזה? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר: ביולי 2019, נפרד הכדורגלן מאשתו הראשונה, אירן אנג'לו, אחרי 12 שנים יחד. לזוג שלושה ילדים: איאן (10), טיאגו (8) ואליס (6). קמילה היפייפיה בת ה-33 היא האחיינית של גרושתו, אותה "זרק" לאחר שהתאהב בדוגמנית הברזילאית שהכיר דרכה כמובן. הרומן הזה הימם את המדינה ונחשב לאחד מסיפורי הבגידה הגדולים שהיו.

על פי העיתונאי הברזילאי ליאו דיאז, כוכב אתלטיקו מיניירו יתחתן עם קמילה, הגרושה השנייה שלו, פעם נוספת בחודש דצמבר הקרוב – אחרי שהבין ש"היא אישה להזדקן איתה". אגב, קמילה הייתה "האחיינית האהובה" על גרושתו אירן והן בילו יחד הרבה, כפי שניתן לראות בתמונות משותפותשכיכבו באינסטגרם לפני הפרשה.

עוד באותו נושא: האלק, הולק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי