הלייק שמסעיר את ברזיל. זוגתו של ניימאר נגד המאהבת: "לפעמם עדיף לשתוק!"

ניימאר | Megan Briggs / Stringer

הכוכב כמעט יצא מהתודעה בכל הנוגע לכדורגל, אבל במדורי הרכילות בברזיל הוא ממשיך "לככב". הפעם, אם בתו הטריה סימנה לייק לתגובה נגד זוגתו הנוכחית, שלא נשארה חייבת והחליטה להגיב מול כולם

(גודל טקסט)

ניימאר כמעט יצא מהתודעה. הכוכב מתקשה להתאושש מהפציעה בברכו ובמקביל הוא מנסה לשדר יציבות בחייו האישיים. אחרי הפרידה מברונה ביאנקרדי והחזרה אליה, לאחר שהיא שסלחה לו על כך שהביא ילדה נוספת מאישה אחרת – הברזילאי עשה הכל כדי שתסלח לו ותקבל אותו חזרה. בחודשיים האחרונים מאז שנולדה הלנה, בתו השלישית, הוא משדר חיי משפחה "מושלמים" ואהבה פורחת עם ברונה.

אלא שאשת הכדורגלן החליטה לעלות להתקפה נגד אם בתו הטרייה של ניימאר, הדוגמנית אמנדה קימברלי. אמה של התינוקת החדשה שנולדה רק לפני כחודשיים, סימנה לייק על תגובה של עוקב באינסטגרם שהכפיש את ברונה – זוגתו הנוכחית של ניימאר כאמור, שטענה בין היתר שהיא מנסה להתחרות באמנדה. כל זה קרה בחשבון של אלפינטי, כוכבת רשת בעלת עשרות מיליוני עוקבים שמעדכנת כל מה שחם בברזיל. 

ברונה הגיבה בעצמה וכתבה: "חבל שככה אמנדה חושבת וחבל שהיא אף פעם לא חשבה לדבר איתי, כי אני מבינה שיש לה הרבה על מה לדבר. במקום, היא מעדיפה לחשוף את החיים שלנו פה ולעשות את זה לא יפה".

ברונה המשיכה: "ברגע שהחלטתי לחיות עם גבר שיש לו ילדה מאישה אחרת, הבהרתי לניימאר שלא תהיה שום בעיה לבלות יחד עם הילדה שלו. אמרתי לו 'אני לצידך, ואעזור לך להסתגל למצב הזה שהוא חדש לכולנו'. ולכן, אין לאמנדה שום סיבה לדבר עליי, מעולם לא אמרתי עליה דבר והבעתי סימפטיה אליה מהרגע ששמעתי שהיא אמא של הבת של בן הזוג שלי. לפעמים עדיף לשתוק". 

עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי