אחרי 15 שנות נישואים ולתדהמת כולם: כוכב הכדורגל הוותיק ואשתו נפרדים

play
ליסה מולר | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים 13.10.24 10:16

ארבעה חודשים אחרי שהיא הסירה ממנו עוקב ומחקה את התמונות המשותפות, הגיע תורו "לשים חותמות". בתקשורת העולמית טוענים: "הם לא מסתדרים כבר תקופה ארוכה והרגישו שהקשר הגיע לכדי מיצוי"

(גודל טקסט)

בשנת 2024, הסימן הראשון למשבר בזוגיות צץ כאשר זוג מפסיק לעקוב אחד אחרי השנייה. הזוי? אנחנו כבר התרגלנו, ואתם? בכל מקרה, זה בדיוק מה שקרה לכוכב הוותיק של באירן מינכן, תומאס מולר ואשתו ליסה שלמרות התפקיד של בעלה במגרש, היא דווקא הייתה החלוצה.

מסתבר שאשת הכדורגלן הפסיקה לעקוב אחרי החצי השני שלה כבר בחודש מאי, אך השבוע מולר הסיר ממנה עוקב גם ובכך הצית חרושת של שמועות על משבר עמוק בנישואים. בגרמניה בטוחים שהשניים עומדים לסיים את מערכת היחסים ביניהם ושהצעד באינסטגרם מגיע כתוצאה מכך שהם "לא מסתדרים כבר תקופה ארוכה והרגישו שהקשר הגיע לכדי מיצוי", כפי שנכתב.

בקיץ האחרון, אחרי שליסה הסירה עוקב מהכדורגלן הגרמני, נשאל מולר בראיון אם הכל תקין בינו לבין אשתו והשיב בקצרה: "כן, הכל בסדר גמור". ארבעה חודשים חלפו מאז שהיא הפסיקה לעקוב ומחקה כל זכר לתמונה משותפת, וכעת גם הוא הפסיק לעקוב אחריה. 15 שנות נישואים כנראה הגיעו לקיצן? כנראה.

עוד באותו נושא: תומאס מולר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי