גאנדלמן בישל ב-1:2 הדרמטי של גנט, רביעייה למחליפי צ'לסי

play
שחקני גנט חוגגים, עומרי גאנדלמן מימין | GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP
צפו: עומרי גאנדלמן בישל, גנט השיגה ניצחון דרמטי בדקה ה-95 02:12

קשר נבחרת ישראל הכין את הראשון, בראון הכריע בדקה ה-95 מול מולדה. 1:4 לבלוז באתונה על פנאתינייקוס, מודריק כיכב

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

לא רק ליגת האלופות והליגה האירופית שוחקו השבוע, אלא גם המחזור השני בקונפרנס ליג התקיים הערב (חמישי). במוקד מבחינתנו, עומרי גאנדלמן בישל ב-1:2 הדרמטי של גנט על מולדה ואילו צ'לסי הביסה 1:4 באתונה את פנאתינייקוס והיא אחת מתשע קבוצות מושלמות במפעל. עומר אצילי הפצוע חסר לאומוניה ניקוסיה שהפסידה 2:0 בסקוטלנד להארטס.

ז'ואאו פליקס שחקן צ'לסי חוגג שער
כבש צמד. ז'ואאו פליקס | רויטרס

פנאתינייקוס – צ'לסי 4:1

אנצו מארסקה החליף את כל ההרכב שפתח בהפסד 2:1 לליברפול בליגה, וקיבל תוצרת נאה מהמחליפים באצטדיון האולימפי באתונה. מיכאילו מודריק המושמץ סיפק בישול לז'ואאו פליקס בדקה ה-22 ואז כבש בעצמו שער בכורה העונה, בנגיחה בדקה ה-49 אחרי הרמה של פדרו נטו. פליקס שוב כבש מאסיסט של האוקראיני (55) ולאחר מכן כריסטופר אנקונקו הוסיף מהנקודה הלבנה (59) בעקבות נגיעת יד ברחבה. פקונדו פליסטרי צימק מקרוב (69).

גנט – מולדה 1:2

עומרי גאנדלמן לא הצליח להבקיע את שערו החמישי העונה באירופה, אבל המשיך לספק מספרים והפעם בישל בניצחון הדרמטי של גנט. הוא היה חלק מהתקפה יפה בדקה ה-24, בסיומה הכין לנואה פאדיגה שהגיע מצד ימין ובעט שטוח אל הרשת. מולדה, שהחלה את הקונפרנס ליג עם 0:3 קליל על לארנה הצפון אירית, איזנה עם מאטס דאלי בדקה ה-78, שש דקות אחרי שגאנדלמן הוחלף, אבל בדקה החמישית של תוספת הזמן היה זה ארצ'י בראון שהעניק לבלגים ניצחון חשוב, אחרי בלגן ברחבה בקרן לה גרם השוער האורח בהשמטה אומללה.

שחקני גנט חוגגים
עומרי גאנדלמן (מוסתר מימין) מקבל חיבוק מנואה פאדיגה לאחר הבישול | אימג'בנק GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

משחקים נוספים

ויקינגור – סרקל ברוז' 1:3 הארטס – אומוניה ניקוסיה 0:2 אפואל ניקוסיה – בוראץ באניה לוקה 1:0 סט. גאלן – פיורנטינה 4:2 לארנה – שמרוק רוברס 4:1 יורגודן – ויטוריה גימראייש 2:1 ראפיד וינה – נואה 0:1 יגלוניה ביאליסטוק – פטרוקוב 0:2 צליה – בשאקשהיר 1:5

בטיס – קופנהאגן 1:1 פאפוס – היידנהיים 1:0 ה.י.ק הלסינקי – דינמו מינסק 0:1 מלאדה בולסלאב – לוגאנו 1:0 אולימפיה לובליאנה – לאסק לינץ 0:2 דה ניו סיינטס – אסטנה 0:2 באצ'קה טופולה – לגיה ורשה 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי