הכדורגל המודרני מתחבר יותר ויותר לעולם האופנה, כאשר קבוצות רבות משיקות מדים חדשים באופן תדיר במטרה להגדיל את ההכנסות ממכירת מרצ'נדייז. אתמול (שלישי) הגיע מהלך שיווקי מפתיע במיוחד מכיוונה של גנואה האיטלקית, שחשפה את מדיה החדשים בשיתוף פעולה יוצא דופן עם אגדת ההיאבקות "האנדרטייקר".
גנואה חשפה את החולצה השלישית שלה וזוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון שהקבוצה לובשת שחור, כאשר המדים החדשים כוללים גם עיטורי זהב. הופעתו של 'האנדרטייקר' היא חלק מקמפיין "הצד האפל והמוזהב" של המועדון שהחל בעונה שעברה ומטרתו לחגוג את התרבות המגוונת של העיר.
'האנדרטייקר' אינו השם המפורסם הראשון שעוזר לגנואה בהצגת המדים החדשים שלה. כוכבת העל ריטה אורה דיגמנה אף היא את חולצת 130 השנים של גנואה בשנה שעברה, כאשר המועדון הוציא מדים מוזהבים מיוחדים לחגוג את ציון הדרך. גם מריו באלוטלי היה שותף להצגת המדים השחורים של הקבוצה העונה, לאחר שחזר לסרייה א' והגיע בהעברה חופשית, אחרי שעזב את דמירספור הטורקית.
בהודעה חגיגית של המועדון מגנואה על השיתוף עם המתאבק האגדי נכתב : "חיים שלמים על הזירה לפני פרישה ראויה, עם כמה קאמבקים מחשמלים. זרקור בהיכל התהילה. כתרים מנצנצים של תארים סביב צווארו, מרשימים אפילו יותר מלהקת אריות. הילת גיבור, הן לדורות אלה והן לדורות העבר, נחה על כתפיים שמדברות בעד עצמן. גבירותיי ורבותיי, הנה "האנדרטייקר". כן, זה באמת הוא".
האוהדים מקווים שהמדים החדשים יתנו דחיפה לקבוצה שנמצאת כרגע במקום ה-17 בטבלת הסרייה א', רק נקודה מעל הקו האדום. גנואה תחזור לפעילות אחרי פגרת הנבחרות במשחק בית מול קליארי.
מה דעתך על הכתבה?