העברות: אלאבה מבוקש בסיטי, אקס מכבי חיפה יעבור לצרפת?

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

האוסטרי של באיירן מינכן שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, עשוי להתאחד עם גווארדיולה. ז'אנדו פוקס שלא השתלב בירוק, זוכה להתעניינות מצד שטרסבורג. וגם: הצעת הענק שקיבל החלוץ שמועמד למכבי ת"א

(גודל טקסט)

רשמי (2.7)

* ריאל מדריד אישרה סופית שאשרף חכימי עוזב את הקבוצה ומצטרף לאינטר. (לפרטים נוספים לחצו כאן)

* קשר סנט אטיין וגנר (27), שהושאל בעונה האחרונה לנאנסי מליגת המשנה וכבש במדיה 8 שערים בכל המסגרות, נרכש על ידי מץ תמורת 3 מיליון יורו. שחקן נבחרת כף ורדה חתם לארבע שנים.

* כצפוי עם חזרתה של הליגה הסינית, גם שוק העברות חוזר לפעילות מלאה. חביי צ'יינה שסיימה אשתקד במקום השישי רכשה את שוער בייג'ינג גוואן ונבחרת סין הניי צ'י (32) ב-1.3 מיליון יורו.

* רכש מעניין לאברטון, מגן קבוצת המילואים של מארסיי ונבחרת הנוער של צרפת ניילס אנקונקו (19), הגיע לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ללא תמורה. למי שלא זוכר, את המשבצת הזאת תופס כיום שחקן צרפתי אחר, לוקה דין.

שמועות

* נראה שלמכבי תל אביב תהיה תחרות לא פשוטה על ג'ורדן קאדירי. בניגריה דיווחו היום שקבוצתו של החלוץ בן ה-20 אוסטרסונדס דחתה הצעה מלא אחרת ממנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח הקבוצה האנגלית רצתה להשאילו ללומל הבלגית לאחר הרכישה, אך הצעת המחיר הייתה נמוכה מדי.

* אקס מכבי חיפה ז'אנדו פוקס שהושאל בתחילת העונה מאלאבס וחזר בינואר לספרד, מבוקש על ידי שטסבורג הצרפתית. פוקס בעל רזומה של לא פחות מ-105 הופעות בליגה הצרפתית השנייה במדי סושו, אך בליגה הראשונה מעולם לא שיחק.

* ב'בילד' מדווחים שדויד אלאבה, שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, לא מצליח להגיע להבנות עם ראשי באיירן מינכן לגבי הארכת חוזהו. באנגליה טוענים שהאוסטרי המצוין שיכול לשחק בכל מקום במגרש, נמצא חזק בתוכניות של מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה.

* שחקן נוסף שמבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי הוא שחקן הכנף הג'מייקאני של לברקוזן לאון ביילי. על פי הדיווח ראשי הקבוצה יעקבו אחריו בגמר הגביע נגד באיירן מינכן.

* המגן מחוף השנהב של טוטנהאם סרג' אורייה, עשוי לעזוב את התרנגולים בתום העונה ולחזור לצרפת. באנגליה טוענים שמונאקו רוצה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי