העברות: ריאל מדריד רוצה את זאניולו, באלוטלי בדרך לארגנטינה?

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס ינסו לצרף את קשר נבחרת איטליה, אך בספרד מציינים כי רומא לא תמכור אותו בפחות מ-50 מיליון יורו. החלוץ ששוחרר מברשיה מועמד להצטרף לריבר פלייט. וגם: יונייטד מצאה מחליף לסאנצ'ו

(גודל טקסט)

שמועות (4.7)

* האם ריאל מדריד תחזק את חוליית הקישור שלה בשחקן נוסף? על פי דיווחים בספרד, מוליכת לה ליגה מתכננת לצרף את קשר רומא ניקולו זאניולו בן ה-21. עוד נכתב כי לא יימכר בפחות מ-50 מיליון יורו.

* ראלף ראנגניק עדיין לא חתם רשמית במילאן, אך על פי 'קאלצ'יומרקטו', הוא מתכוון להביא עמו את חלו. לייפציג פטריק שיק. החלוץ הצ'כי עדיין שייך לרומא והוא יחזור לבירת איטליה בקרוב, אחרי שהקבוצה ממזרח גרמניה סירבה לממש את האופציה עבורו ב-29 מיליון יורו.

* ג'ון סטונס עשוי לעזוב בסיום העונה את מנצ'סטר סיטי, והמועמדת העיקרית לצרף אותו היא ארסנל, שנואשת לבלם. אך באנגליה טוענים שקבוצת האם של האנגלי, אברטון תצטרף גם היא למאבק.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין לא ויתרה על ג'יידון סאנצ'ו, אבל ב'האתלטיק' מדווחים כי במועדון מצאו אופציה חלופית. והוא קשר האורוגוואי פאקונדו פליסטרי, המשחק בפניארול אותה מאמן דייגו פורלאן.

* כבר לפני שנה דווח כי מריו באלוטלי בדרך לפלמנגו בליגה הברזילאית, אך ברגע האחרון בחר לחתום אצל העולה החדשה לסרייה א', ברשיה שבדרכה לליגה השנייה והספיקה לשחרר אותו. כעת דווח ברשת 'TyC Sports' שהחלוץ בן ה-29 עשוי להגיע לקבוצה אחרת בדרום אמריקה והיא פיינליסטית הליברטדורס, ריבר פלייט.

* יובנטוס מחפשת חלוץ נוסף לעונה הבאה, והמועמד המוביל על מאוריציו סארי הוא חלוץ רומא אדין דז'קו. מועמדים נוספים להגיע הם ארקדיוש מיליק מנאפולי וראול חימנס, כך דווח ב'טוטוספורט'.

* וולבס שידועה כמושבה פורטוגלית הגדולה ביותר בפרמיירליג, בזכות קשריו עם סוכן העל ז'ורז'ה מנדש עשויה לצרף שחקן נוסף מאלופת אירופה ומחזיקת ליגת האומות. ב'אסטביו דפורטיבו' דווח כי המועדון האנגלי מעוניין להחתים את קשרה של בטיס וויליאם קראבליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי