לסטר רוצה את יוביץ', יובה תציע לוולבס שלושה שחקנים תמורת טראורה

אדאמה טראורה | Peter Powell/Pool via Getty Images

הערבות: ברנדן רוג'רס רואה את הסרבי כממשיך דרכו של וארדי, השועלים עשויים להציע כ-31 מיליון ליש"ט. הגברת הזקנה תציע לזאבים את פרין, רוגאני ורומו עבור שחקן הכנף הספרדי. וגם: ברזילאי בדרך לבארסה

(גודל טקסט)

שמועות (11.7.20)

– לסטר מחפשת חיזוק בחלק הקדמי ועל פי 'דיילי מייל' המאמן ברנדן רוג'רס רואה את חלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ' כממשיך דרכו הפוטנציאלי של ג'יימי וארדי בקינג פאוור. השועלים צפויים להגיש הצעה כספית של 31 מיליון ליש"ט, אך כלל לא בטוח שהבלאנקוס יסכימו לוותר על הסרבי בן ה-22 כל כך מהיר.

– מנצ'סטר סיטי תדע רק ביום שני אם הערעור נגד השעייתה למשך שנתיים בליגת האלופות יתקבל, ועוד לפני התשובה הסופית כוכב הקבוצה קווין דה בריינה, התחייב להישאר בקבוצה בכל מקרה, כך דווח באנגליה.

– חסרה רק החתימה הרשמית: ברצלונה אישרה כי מתכוונת להפעיל את סעיף השחרור של חלוץ הנוער של סאו פאולו גוסטבו מאיה (19) העומד על כ-3.5 מיליון יורו. לשחקן אין הופעות בליגה הברזילאית הבכירה ובנבחרות ברזיל הצעירות.

– יובנטוס רוצה להחתים את שחקן הכנף של וולבס אדאמה טראורה ובאתר הבריטי 'ספורט מול' הגברת הזקנה מוכנה בתמורה להעביר לזאבים שלושה שחקנים. מדובר בשוער נבחרת איטליה מתיאה פרין, הבלם דניאלה רוגאני והמגן הארגנטינאי כריסטיאן רומרו שנרכש לפני עונה מגנואה ב-26 מיליון יורו.

– בממלכה ממשיכים לדווח על מעבר אפשרי של קאלידו קוליבאלי לפרמיירליג. ב'דיילי סטאר' נכתב שמנצ'סטר יונייטד וליברפול יצרו קשר על ראשי נאפולי, אך גם מנצ'סטר סיטי עדיין לא ויתרה על הסנגלי.

– פפ גווארדיולה מוכן ללכת ראש בראש עם ז'וזה מוריניו על חתימתו של קשר סאות'המפטון פייר הויביירג. הקשר הדני בן ה-24 שיחק בבאיירן מינכן תחת הספרדי ב-23 הופעות. לכן לא מן הנמנע כי יעדיף לעבור לסיטי.

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי. יעבור לסיטי? | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי