העברות: מתווה חדש לעסקת לאוטרו, האברץ הציב לצ'לסי תנאי

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

ב"קאדנה סר" דווח כי ברצלונה תשלם 70 מיליון יורו ותשלח את פירפו לאינטר תמורת החלוץ, הגרמני יעבור ללונדון רק במקרה שהבלוז יהיו בליגת האלופות. וגם: יונייטד מתחרה על שחקני הגנה ומי עלול לעזוב את ריאל?

(גודל טקסט)

– האם נמצא המתווה שיוציא לפועל את עסקת לאוטרו מרטינס לברצלונה? על פי תחנת הרדיו הקטלונית "קאדנה סר", הבלאוגרנה ישלמו 70 מיליון יורו ויעבירו את ג'וניור פירפו לאינטר תמורת החלוץ הארגנטינאי.

– מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לצ'לסי ולמנצ'סטר סיטי במרוץ אחר מגן לסטר בן צ'ילוול, כך דווח בתקשורת האנגלית, ומוכנה להקריב בשבילו את לוק שואו.

– שחקן הגנה נוסף שנמצא על הכוונת של השדים האדומים הוא הבלם הבינלאומי של אינטר, מילאן שקריניאר הסלובקי. לפי "טוטוספורט", יונייטד השוותה את ההצעה של סיטי על הבלם, שסומן גם על ידי ריאל מדריד ובאיירן מינכן.

– אמר לא לבקהאם: לטענת "הטלגרף", וויליאן הברזילאי דחה הצעה מאינטר מיאמי ומעדיף להישאר בקבוצה אנגלית שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. הכוכב בן ה-31 מסיים את חוזהו בסטמפורד ברידג' הקיץ.

– באיטליה פורסם כי מילאן מעוניינת בלוקה יוביץ', החלוץ הסרבי בן ה-22 שלא הוכיח את עצמו בריאל מדריד. גם לסטר וארסנל עוקבות אחריו. במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי נטען כי גם צ'לסי רוצה את יוביץ', מה שנשמע פחות סביר לאחר שהבלוז שילמו 54 מיליון ליש"ט תמורת טימו ורנר לאחרונה.

– על רקע הסיכום בין טיאגו אלקנטרה לליברפול, באיירן מינכן רוצה להתחמש בקשר צרפתי: בדיווח של "Le10Sport" נכתב כי הדאבליסטית מגרמניה סימנה את טנגי אנדומבלה וטימואה בקאיוקו, קשרי טוטנהאם וצ'לסי בני ה-23 ו-25 בהתאמה.

– יונייטד תאבד בלם? על פי "האתלטיק", פיל ג'ונס זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בסרייה A.

– מעברו של קאי האברץ לצ'לסי יוכרע בהתאם למיקום הסופי של הכחולים בפרמיירליג: אם הקבוצה של פרנק למפארד לא תעפיל לליגת האלופות, הכוכב הגרמני לא יצטרף – כך דיווחו ב"בילד".

– בתקשורת בליברפול פורסם כי דיאן לוברן מבוקש בזניט סנט פטרסבורג הרוסית. הקרואטי שאיבד את מקומו ברוטציה של יורגן קלופ מעוניין לעבור ליעד חדש, אך לפי דיווח ב"טיימס", מי שתחפוץ בשירותיו תיאלץ לשלם יותר מהמתוכנן כי אלופת אנגליה תממש את האופציה על הארכת חוזהו בשנה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי