העברות: סיטי רוצה את ורטונגן, אובלק בדרך לצ'לסי?

יאן ורטונגן
יאן ורטונגן | Stephen Pond/Getty Images

הסיטיזנס עשויים לצרף את בלם טוטנהאם, שמסיים חוזה. הבלוז רוצים להעביר את קפה וכסף לאתלטיקו תמורת הסלובני. וגם: בייל עשוי לעזוב בחינם, אומטיטי יעזוב את בארסה ומה עם תאמאש?

(גודל טקסט)

רשמי (14.7.20)

* בעקבות עלייתה של סביליה לליגת האלופות, הופעל הסעיף בחוזה לפיו האנדולסיים יירכשו את סוסו שהושאל בחורף ממילאן בתמורה ל-24 מיליון יורו. במדי סביליה כבש גול אחד והוסיף בישול ב-15 הופעות.

* אדריאן גרביץ', שהפציץ העונה 17 שערים בליגה הצרפתית השנייה במדי קלרמון פוט, עבר לקבוצה החדשה. לוריין שילמה תשעה מיליון יורו עבור החלוץ האוסטרי בן ה-23.

* רכש מעניין ללאנס הצרפתית. הקבוצה שילמה שישה מיליון יורו לניס עבור שחקן ההתקפי הצעיר, איגנטיוס גנאגו. הקמרוני בן ה-21 רשם העונה 26 הופעות ליגה, בהן כבש שלושה שערים.

שמועות

* בדרך למעבר מסקרן? על פי דיווח ב"טלגרף", מנצ'סטר סיטי עשויה להציע חוזה ליאן ורטונגן, בלם טוטנהאם, שיעזוב בהעברה חופשית עם סיום העונה. פפ גווארדיולה רואה בבלגי בן ה-33 פתרון טוב לטווח הקצר לבעיות שלו במרכז ההגנה, כך על פי הדיווח.

* המגן הימני תומא מונייה עזב את פריז סן ז'רמן בהעברה חופשית וחתם בדורטמונד, ואלופת צרפת מחפשת לו מחליף. על פי דיווח במדינה, טימותי קסטנייה מאטאלנטה עשוי להצטרף לקבוצה של תומאס טוכל. הבלגי בן ה-24 רושם עונה טובה תחת ג'אן פיירו גספריני, שבדרך להוביל את חניכיו לליגת האלופות עונה שנייה ברציפות.

* לפי שער עיתון 'ספורט' בברצלונה, אלופת ספרד החליטה סופית להיפרד מסמואל אומטיטי. הבלם הצרפתי (26) שסובל מפציעות רבות בשנים האחרונות ורשם רק 33 משחקים, יוצע למכירה כשיש לו ביקוש גדול באיטליה: נאפולי, לאציו, רומא וטורינו בעקבותיו.

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

* על אף שצירפה בקיץ את מתייס דה ליכט מאייאקס, יובנטוס לוטשת עיניים אל עבר חיזוק נוסף בחלק האחורי. פליקס נזואנגו, הבלם בן ה-17 של אמיין, קרוב מאוד לחתימה במועדון לפי 'לאקיפ'. הגברת הזקנה צפויה לשלם שלושה מיליון יורו עבור מי שמוגדר בצרפת כרפאל וראן החדש. הבלם משחק בקבוצה הצעירה של הצרפתים ומשתייך לסגל הנבחרת עד גיל 17.

* אקס הפועל חיפה גבריאל תמאש ששוחרר מאסטרה ג'יורג'יו עשוי להישאר בליגה הרומנית בעונה הבאה, כאשר דינמו בוקרשט, בה שיחק הבלם בן ה-36 בשתי קדנציות שונות, רוצה להשיב אותו לפני הפרשיה.

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

* קשר נאפולי אלאן מחוזר על ידי פריז סן ז'רמן כבר מספר שנים וייתכן שהמעבר יבשיל הקיץ. על פי 'קאלצ'יו מררקטו' המועדון האיטלקי יהיה מוכן למכור אותו ב-25 מיליון יורו ונראה שאלופת צרפת תגיש הצעה בתום ליגת האלופות.

* גארת' בייל שוב עושה כל העולה על רוחו על הספסל של ריאל מדריד ולמועדון הספרדי כבר נמאס. על פי דיווח ברשת 'ABC' ראשי הבלאנקוס מוכנים להעביר אותו ללא תמורה כדי שיעזוב בהקדם.

* צ'לסי מחפשת שוער בכיר וייתכן שמשתמש בקפה על מנת להקל את המעבר. על פי 'מירור' הבלוז שוקלים להעביר את השוער היקר בעולם לאתלטיקו מדריד ולהוסיף עוד כסף בתמורה ליאן אובלק.

יאן אובלק
יאן אובלק | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי