העברות: יובנטוס תבצע מכירת חיסול וסימנה את לקאזט

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

באיטליה טוענים שהאלופה תעמיד 10 שחקנים על המדף, בצרפת דווח על מגעים בינה לבין ארסנל. וגם: נאפולי עשויה לחטוף שחקן מיונייטד וליברפול, מגן ריאל עלול לעזוב וקלופ אישר את החתמת טיאגו אלקנטרה

(גודל טקסט)

שמועות

* יורגן קלופ אישר את החתמת טיאגו אלקנטרה, שסיכם את תנאיו בליברפול אחרי שסירב להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן, המסתיים בקיץ 2021. הבווארים מקווים להרוויח כ-36 מיליון ליש"ט תמורתו, כך נטען ב"דיילי אקספרס".

* על אף התעניינות מצד מנצ'סטר סיטי, באיטליה מעריכים כי לאוטרו מרטינס יעדיף את ברצלונה על פני הקבוצה של פפ גווארדיולה.

* בספרד מודאגים מהאפשרות שסרחיו רגילון יהפוך ל"מקרה אשרף חכימי" נוסף. ב"מארקה" מאמינים שהמגן השמאלי, שהצטיין במדי סביליה כמושאל מריאל מדריד בעונה הנוכחית, ידרוש מהבלאנקוס למכור אותו בשל המיעוט בדקות משחק.

* ב"ל'אקיפ" טוענים כי למרות התעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד וליברפול, מי שקרובה יותר להחתים את ויקטור אוסימן היא דווקא נאפולי. הקבוצה האיטלקית עשויה להשלים את צירופו של הניגרי בן ה-21 במהלך היומיים הקרובים.

* לפי ה"סאן", מנצ'סטר יונייטד קרובה לסיכום עם בורוסיה דורטמונד על רכישת ג'יידון סאנצ'ו תמורת 100 מיליון ליש"ט.

* בצרפת פורסם כי יובנטוס פתחה במגעים עם ארסנל ועם נציגיו של אלכסנדר לקאזט, במטרה לצרף את החלוץ בן ה-29. בדיווח נכתב שהגברת הזקנה מודעת לכך שיהיה לה קשה לשכנע את התותחנים לוותר על לקאזט, אך מקווה כי אתגר חדש יפתה את השחקן.

* במקביל, יובנטוס מתכננת מסירת חיסול ותעמיד לא פחות מ-10 שחקנים על המדף, כך לפחות טוענים ב"טוטוספורט". ברשימה נכללו שמותיהם של גונסאלו היגוואין, פדריקו ברנרדסקי, בלז מטווידי וסמי ח'דירה, בין השאר.

* אחרי שהועמד למכירה, דני פארחו הבהיר לוולנסיה כי הוא מוכן לעזוב אך ורק לאחת מחמש הספרדיות: אתלטיקו מדריד, ויאריאל, ריאל מדריד, ברצלונה או סביליה – כך נכתב ב"אס". הקשר צפוי לדרוש שכר של שלושה מיליון יורו לעונה.

* על פי דיווח ב"דיילי מייל", לאחר שירידת נוריץ' לליגת המשנה האנגלית הפכה לעובדה מוגמרת, קשר ה"קנריות", טוד קנטוול בן ה-22, נמצא על הכוונת של לסטר וניוקאסל.

* אברטון וטוטנהאם נאבקות על שירותיו של קשר סאות'המפטון, פייר-אמיל הויברג. לפי ה"ליברפול אקו", הטופיז במגעים עם הקדושים ומנסים לשכנע את הדני להעדיף אותם על פני התרנגולים. הויברג מסיים חוזה בסאות'המפטון וסירב לחתום על אחד חדש.

* חלוץ גנט ג'ונתן דייויד, ששמו נקשר עם ארסנל בכמה הזדמנויות בחודשים האחרונים, הבהיר בראיון ל"ל'אקיפ" שהוא מעדיף לעבור לליל: "מבחינתי, הצעד הבא יהיה מעבר לליגה הצרפתית".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי