דורטמונד החתימה את בלינגהאם בן ה-17 ב-23 מיליון יורו

ג'וד בלינגהאם | בורוסיה דורטמונד, רשמי

האנגלי שנחשב ליורשו של ג'יידון סאנצ'ו עבר בדיקות רפואיות באצטדיון. למרות עונת שיא בוויאריאל, קאסורלה בחר לעבור לקבוצתו של צ'אבי בקטאר - אל סעד. סיטי מתכוונת להציע 45 מיליון יורו על דוגלאס קוסטה

(גודל טקסט)

רשמי (20.7)

* הקשר סנטי קאסורלה שפרח מחדש בוויאריאל עם 11 שערים ו-10 בישולי ליגה בגיל 35, נפרד מהצוללת הצהובה לטובת מעבר לאל-סעד הקטארית, אותה מאמן צ'אבי. "נהניתי מאוד כאן, אבל הגיע לפתוח פרק חדש בקריירה, זו החלטה שחשבתי עליה הרבה, מכיוון שאני מתקשה לתת 100% בכל משחק. זה לא פרידה, אנחנו ניפגש שוב כי ויאריאל תמיד תהיה הבית שלי", הודיע קאסורלה.

* שלושה ימים אחרי שנרכש מברמינגהאם סיטי ב-22.75 מיליון יורו, ג'וד בלינגהאם המוכשר בן ה-17 חתם היום (שני) בבורוסיה דורטמונד לחמש שנים. הוא עבר בדיקות רפואיות וביקר בזיגנאל אידונה פארק. האנגלי שרשם ארבעה שערים ושלושה בישולים ב-43 משחקים נחשב ליורשו של ג'יידון סאנצ'ו/ "אני לא יכול לחכות כבר לשחק באחד האצטדיונים היפים ביותר בעולם, בתקווה שחזרו 80 אלף האוהדים שלנו בהקדם האפשרי", אמר לאחר שקיבל את חולצה מספר 22.

ג'וד בלינגהאם | בורוסיה דורטמונד, רשמי

שמועות

* למרות הדיווחים על התעניינות מצד אינטר לרכוש את כוכב רומא ניקולו זאניולו שגדל במחלקת הנוער של הנראזורי, סיפר המנכ"ל בפה מארוטה כי במועדון לא נעשתה פנייה לקשר בן ה-21, בעוד בימים אלו נעשים מאמצים לרכוש את כרטיסו של אלכסיס סאנצ'ס.

* ב'טוטוספורט' האיטלקי מדווחים שמאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה רוצה להתאחד עם הברזילאי של יובנטוס דוגלאס קוסטה, אותו אימן בבאיירן מינכן. על פי הידיעה התכולים יציעו לגברת הזקנה כ-45 מיליון ליש"ט.

* נשארים בטורינו. יובנטוס רוצה לצרף חלוץ נוסף לצדו של כריסטיאנו רונאלדו באיטליה טוענים שהמנהל הספורטיבי פאביו פאטריצ'י מעוניין לצרף את ראול חמינס מוולבס או את ארקדיוש מיליק מנאפולי. אחד מהשניים צפוי לתפוס את מקומו של גונסאלו היגוואין.

* על פי הדיווחים בספרד, אונאי אמרי שפוטר בפתיחת העונה מארסנל החל בשיחות מול ראשי ויאריאל, שצפויים להחליף את חאבייר קאייחה למרות שהוביל את הצוללת הצהובה למקום החמישי.

* אחד משחקני ההגנה האיכותיים בליגת המשנה באנגליה אנתוני רובינסון מוויגאן (22) מבוקש על ידי ווסטהאם ולסטר סיטי, כך דווח ב'דיילי מייל'. המגן השמאלי שמייצג את נבחרת ארצות הברית, כמעט הצטרף למילאן בחודש ינואר, אך נראה כעת שהוא בדרכו לפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי