מנצ'סטר יונייטד מעוניינת באובלק, קאנטה יעזוב את צ'לסי?

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

דה חאה יוחלף? באנגליה טוענים כי שוערה של אתלטיקו על הכוונת. הצרפתי איבד ממעמד בבלוז ועשוי לחתום באינטר. ולנסיה דורשת סכום עתק על טורס, בנפיקה ירדה מקבאני ומה באיירן אמרה בנוגע לעסקת טיאגו לליברפול?

(גודל טקסט)

שמועות

– מעריציו של אדינסון קבאני משתוקקים לדעת היכן ינחת החלוץ האורוגוואי בעונה הבאה, אך מה שבטוח – זו לא תהיה בנפיקה, שירדה ממנו לאחר שהסקורר דרש 18 מיליון ליש"ט לעונה.

– בצל הדיווחים על סיכום בין טיאגו אלקנטרה לליברפול, באיירן מינכן הבהירה כי לא תשחרר את הספרדי במחיר נמוך – כך נכתב ב"מטרו".

– בארגנטינה פורסם כי שוער הנבחרת לשעבר ומחליפו של דויד דה חאה במנצ'סטר יונייטד, סרחיו רומרו, מעוניין לעזוב את השדים האדומים במקרה שדין הנדרסון יחזור מהשאלה ויישאר בקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. מי ששוקלת להחתים את רומרו היא לידס יונייטד, העולה החדשה לפרמיירליג.

– בינתיים, ב"מירור" דווח כי מנצ'סטר יונייטד מעוניינת ביאן אובלק וב"קאלצ'ומרקאטו" האיטלקי נטען כי השדים האדומים עוקבים אחרי אדריאן ראביו.

– לפי דיווח באיטליה, צ'לסי מוכנה למכור את אנגולו קאנטה, שאיבד ממעמדו בקבוצה של פרנד למפארד ומקושר לאינטר. באנגליה הזכירו את דקלאן רייס כקשר אחורי שמנג'ר הבלוז מעוניין בו, אלא שווסטאם לא מוכנה לשחרר את השחקן בן ה-21.

– ולנסיה לא מוכנה לוותר למנצ'סטר סיטי על תג המחיר שהציבה לפראן טורס, העומד על כ-80 מיליון יורו. התכולים נחושים להחתים את הקיצוני הצעיר, כך נטען ב"טלגרף".

– מספר מקורות באנגליה מדווחים כי צ'לסי לוטשת עיניים לעבר בלם אתלטיקו מדריד, חוסה מריה חימנס האורוגוואי. במקרה שלמפארד יחליט לרענן את השורות במרכז ההגנה שלו, חימנס בן ה-25 סומן כמועמד המוביל.

– ב"מארקה" נכתב כי ברצלונה תהיה מוכנה להקשיב להצעות עבור לא פחות מ-12 שחקנים שונים בסגל שלה: הרשימת כוללת את פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ', נטו, נלסון סמדו, סמואל אומטיטי, ג'וניור פירפו, ארתורו וידאל, מרטין בריית'ווייט, קרלס אלניה, ראפיניה וז'אן-קלר טודיבו.

בוראק יילמאז יעבור מבשיקטאש לליל, כך דווח ב"סקיי". הטורקי בן ה-35 יחליף בקבוצה הצרפתית את ויקטור אוסימן, שצפוי להצטרף לנאפולי. יילמאז סיכם על חוזה עד 2022.

– קשרה של ק.פ.ר, אברצ'י אזה בן ה-22, הפך לאחת ממטרות הרכש העיקריות של ווסטהאם לעונה הבאה. ב"איבנינג סטנדרד" העריכו את מחירו של הקשר בכ-20 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי