זלאטן יישאר במילאן, מסי רוצה את ביילסה כמאמן

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

הענק השבדי יחתום לשנה נוספת בעקבות השארת פיולי, הארגנטינאי דרש את בן ארצו כמחליף לסטיין. ליברפול סימנה מגן וחלוץ, טוטנהאם מועמדת להחתים את ווילסון ומאדיסון יישאר בלסטר

(גודל טקסט)

שמועות

– האם ליונל מסי בחר את המאמן הבא של ברצלונה? ב"סאן" נכתב כי הקפטן אמר להנהלת המועדון שהוא רוצה את מרסלו ביילסה על הקווים.

– העיתונאי האיטלקי ויטו אנגלה טען כי זלאטן איברהימוביץ' יחתום על הארכת חוזה בשנה נוספת ויישאר במילאן. ההחלטה מגיעה בעקבות החלטת המועדון להחתים את המאמן סטפאנו פיולי על חוזה חדש.

– לפי דיווח ב"סאן", טוטנהאם מובילה את המרוץ לצירופו של קאלום ווילסון, חלוצה של בורנמות', שעתידו יוכרע לא מעט בהתאם לגורל "הדובדבנים" אשר עלולים לרדת ליגה בתום המחזור הסיום בפרמיירליג הערב.

– "אסטדיו דפורטיבו" הספרדי דיווח כי יורגן קלופ מעוניין בשחקן ההגנה של בטיס, אייסה מנדי. האלג'יראי, שיכול לשחק בכל עמדה בחולייה האחורית, לא צפוי להאריך חוזה במועדון מסביליה וליברפול תוכל לממן את רכישתו באמצעות ההכנסות ממכירתו המסתמנת של דיאן לוברן לזניט סנט פטרסבורג.

– עוד שחקן שהרשים את קלופ, כך נטען ב"מירור", הוא חלוץ לסטר הארווי בארנס שהפך לשחקן הרכב קבוע תחת ברנדן רוג'רס.

– מספר כלי תקשורת באנגליה פרסמו כי חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של פול פוגבה מעמיד בסימן שאלה את הגעתם של ג'יידון סאנצ'ו וג'ק גריליש למנצ'סטר יונייטד. במקביל, ב"אקספרס" דווח כי אולה גונאר סולשיאר ינסה לחטוף מנאפולי את הבלם הברזילאי הצעיר של ליל, גבריאל.

ג'יימס מאדיסון, קשר נבחרת אנגליה שהוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד, יאריך את חוזהו בלסטר עד 2025 ויהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים במועדון, עם שכר של 95,000 ליש"ט לשבוע – כך פורסם ב"דיילי מייל".

– על פי דיווח ב"אקספרס", ארסנל תוכל להחתים את קשר אתלטיקו מדריד, תומאס פארטיי, רק אם תהיה מוכנה לשלם את סעיף שחרורו העומד על 45 מיליון פאונד.

– במקביל, ב"מירור" טוענים כי מיקל ארטטה התבשר על ידי הנהלת התותחנים על כך שתקציב הרכש לקיץ הקרוב יעמוד על 30 מיליון פאונד בלבד.

– העולה החדשה לסרייה A, בנבנטו, סימנה את דניאל סטארידג'. ב"סאן" נכתב כי שחקנה של ליברפול לשעבר נחשב למטרת הרכש העיקרית של האיטלקית, אחרי ששוחרר מטרבזונספור.

– שפילד יונייטד מעוניינת לשאול את כוכבה הצעיר של ליברפול, ראיין ברוסטר – כך על פי ה"סאן".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי