ללאנה עבר לברייטון, מאמן חדש להופנהיים ולדאבור

דיאן לוברן | זניט, האתר הרשמי

הקשר בן ה-32 עזב את ליברפול אחרי שש עונות, דיאן לוברן הצטרף לזניט. הנס, מאמן קבוצת המילואים של באיירן, החליף את שרודר ויאמן את הקבוצה של הישראלי עד 2023. וגם: זאהה יעזוב את פאלאס

(גודל טקסט)

רשמי (27.7)

* אדם ללאנה עזב את ליברפול אחרי שש עונות באנפילד. הקשר בן ה-32 הצטרף לברייטון בהעברה חופשית וחתם עד 2023. בוגר האקדמיה של סאות'המפטון ערך 34 הופעות בנבחרת אנגליה וב-22 משחקי פרמיירליג עם ליברפול בעונה החולפת כבש שער אחד, נגד מנצ'סטר יונייטד.

* צמד שחקני טוטנהאם הבלם יאן ורטונגן והשוער מישל וורם ונפרדו מהמועדון מיד אחרי מחזור הסיום בפרמיירליג. הארי קיין נפרד: "מאחל את הטוב ביותר עבורם, היה תענוג לחלוק איתם את חדר ההלבשה ולשחק עם שניהם". מאוחר יותר הודיעו התרנגולים על הארכת חוזהו של המגן ג'פט טנגאנגה עד 2025.

* מאמן חדש למואנס דאבור: הופנהיים הודיעה כי סבסטיאן הנס, שחקן עבר של הקבוצה שאימן בעונה האחרונה את קבוצת המילואים של באיירן מינכן, חתם במועדון עד 2023. כזכור את העונה הקודמת פתח אלפרד שרודר שמועמד להגיע למכבי תל אביב.

* קפטן ולנסיה ואחד השחקנים הטובים ביותר בליגה הספרדית בעשור האחרון, דני פארחו ערך ראיון מקיף ל'מארקה' והודיע על כוונתו לפרוש במדי העטלפים: "אני נמצא כאן תשע שנים וזה הבית שלי. אני רוצה לסיים את הקריירה שלי כאן".

* ליברפול הודיעה היום כי בלם הקבוצה בשש השנים האחרונות דיאן לוברן ישחק בעונה הבאה בזניט. האלופה הרוסית שילמה כ-11 מיליון ליש"ט על הקרואטי.

שמועות

* דאיו אופאמקנו יישאר בלייפציג עוד שנה? בכלי התקשורת בגרמניה דיווחו שאחד השחקנים הכי מבוקשים באירופה, האריך את חוזהו שהיה צריך להיגמר בקיץ 2021. אמנם, ייתכן שמועדון בכיר באירופה כן יציע על הבלם הצעה מרשימה, אבל הקבוצה ממזרח גרמניה לא תאבד אותו בחינם.

* אחרי שהבטיחה את מקומה בליגת האלופות, לצ'לסי יהיה קל יותר במסע אחר שוער בכיר על חשבונו של קפה ואחד המועמדים להגיע הוא אנדרה אוננה מאייאקס. אבל לא רק הבלוז עוקבים אחרי הקמרוני בן ה-24, על פי VI ההולנדי גם באייר לברקוזן של פטר בוס בעניין.

אנדרה אוננה
אנדרה אוננה | Gettyimages

* מאמן קריסטל פאלאס רוי הודג'סון הודה כי הוא ויתר על ניסיונות השכנוע להשאיר את ווילפריד זאהה במועדון, לאחר שראה את התנהגותו בסיום העונה. עדיין לא ברור מה יהיה תג המחיר שתגיש קריסטל פאלאס, אך נראה שלאור משבר הקורונה מחירו יירד.

* אחד הבלמים הטובים בטורקיה בעונה האחרונה, הטורקי של שאלקה אוזן קאבאק מבוקש על ידי ליברפול. בינתיים המועדון הגרמני מסרב להתייחס בנושא.

שחקן נוסף שליברפול רוצה לצרף העונה הוא הארווי בארנס, שחקנה בן ה-22 של לסטר שסיים עונה מוצלחת בפרמיירליג עם 6 שערים ו-8 בישולים. כך דווח ב'מירור'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי