נרקם המתווה לעסקת סאנצ'ו, שחקן ברצלונה בדרך לפרמיירליג?

סאנצ'ו. יישאר בגרמניה או יעבור לאנגליה? | Alex Grimm/Getty Images

דורטמונד ויונייטד הגיעו לסיכום, לסטר דורשת מעל 80 מיליון ליש"ט תמורת צ'ילוול ובמקביל פנתה לקטלונים כדי לרכוש את טרינקאו שרק הגיע מבראגה. וגם: ווסטהאם רוצה את בריית'וויט והאם באלוטלי בדרך לרומניה?

(גודל טקסט)

רשמי

* שוער חדש להרטה ברלין: הקבוצה מבירת גרמניה החתימה את אלכסנדר שוולו מפרייבורג תמורת שמונה מיליון יורו.

* סטיבן זובר, הקשר השווייצרי של הופנהיים מאז 2014, עוזב לאחר שש שנים ומצטרף לאיינטרכט פרנקפורט.

שמועות

* פראן טורס, הקיצוני של ולנסיה, ישלים היום את הבדיקות הרפואיות ולא מן הנמנע כי כבר בשעות הקרובות תצא ההכרזה על מעברו למנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

* על פי מספר מקורות באנגליה, עסקת העברתו של ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד למנצ'סטר יונייטד תתבצע במתווה הבאה: השדים האדומים ישלמו 60 מיליון ליש"ט הקיץ ו-45 מיליון נוספים בשתי פעימות ב-2021 וב-2022.

* על פי "קאלציו מרקטו", מילאן הגישה לזלאטן איברהימוביץ' הצעה לחוזה חדש בגובה 7 מיליון יורו לעונה ועל פי הערכות חתימה תתבצע בימים הקרובים.

* האם מריו באלוטלי בדרך לרומניה? לפי "גאזטה ספורטורילור", מגופי התקשורת הגדולים במדינה, החלוץ שצפוי לעזוב את ברשיה וכלל לא שיחק לאחר החזרה מ"פגרת הקורונה", במו"מ מתקדם עם האלופה פ.צ קלוז', מי שהדיחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה ממוקדמות ליגת האלופות.

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Marco Luzzani/Getty Images

* לסטר הבהירה לצ'לסי כי על מנת לרכוש את בן צ'ילוול, היא תצטרך להפוך אותו לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. לפי ה"מירור", השועלים דורשים יותר מ-80 מיליון ליש"ט תמורת המגן השמאלי הבינלאומי, שחתום על חוזה עד 2024 ונמצא במועדון מאז גיל 12, כשהוא בן 23 היום.

* בינתיים, נראה כי צ'לסי הכינה אלטרנטיבה לצ'ילוול. ב"סקיי" פורסם כי הבלוז מעוניינים בסרחיו רגילון, המגן בן ה-23 שצפוי לעזוב את ריאל מדריד.

* באיטליה דווח כי מנצ'סטר יונייטד קרובה להחתים את בלמה של ליל, גבריאל בן ה-22, שמבוקש גם באברטון ובנאפולי. בעונה החולפת הברזילאי ערך 24 הופעות בליגה הצרפתית, שם הקבוצה שלו סיימה רביעית.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומנו טוען שאטאלנטה לא בעקבותיו של הקשר החדש של ברצלונה פרנסיסקו טרינקאו בן ה-20, אולם מי שכן פנתה רשמית היא לסטר. "השועלים" הציעו לצרפו בהשאלה עם חובת רכישה בגובה 50 מיליון יורו והשיחות נמשכות. רק השבוע הוא עזב את בראגה והצטרף לברצלונה, שרכשה אותו בינואר תמורת כ-30 מיליון יורו. שחקן נוסף של ברצלונה מעורר עניין בפרמיירליג – מרטין בריית'וויט. על פי דיווחים, ווסטהאם הגישה עליו הצעה על סך 20 מיליון יורו.

פרנסיסקו טרינקאו
פרנסיסקו טרינקאו | Mark Runnacles/Getty Images

* פייר אמריק אובמיאנג רוצה שארסנל תחתים את עוסמאן דמבלה, כך על פי "Le10Sport".

* לאחר הזכייה בגביע, ארסנל בונה את הסגל לעונה הבאה וב"דיילי סטאר" טוענים כי מיקל ארטטה שוקל להחזיר לקבוצה את ג'וש דה סילבה. הקשר בן ה-21 עזב לברנטפורד לפני שנתיים וכיכב בריצה של ה"דבורים" לגמר הפלייאוף בליגת המשנה.

* אלכסיס סאנצ'ס יעבור רשמית לאינטר, שהסכימה לקנות אותו ממנצ'סטר יונייטד תמורת 13.5 מיליון פאונד – כך על פי "קוריירה דלה סרה" האיטלקי. הנראזורי יודיעו על כך לאחר המשחק נגד חטאפה.

רוצה את דמבלה לצדו | Adam Davy/Pool via Getty Images

* קריסטל פאלאס מוכנה לשמוע הצעות של 30 מיליון ליש"ט עבור ווילפריד זאהה ולפי ה"דיילי מייל", אברטון, ארסנל וצ'לסי בין המועמדות לצרפו.

* קשרה של קווינס פארק ריינגר'ס, אברצ'י אזה שצפוי להשתדרג לקבוצת פרמיירליג בעונה הבאה, נמצא על הכוונת של ארסנל, כך פורסם ב"דיילי סטאר".

* בצרפת נכתב כי פריז סן ז'רמן מעוניינת למכור את הקשר הסנגלי, אידריסה גיי, כאשר וולבס הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

* לפי דיווח ב"פראנס פוטבול", מאמנה הטרי של מונאקו, ניקו קובאץ', שכנע את לוקה יוביץ' להצטרף אליו. שיתוף הפעולה בין הקרואטי לחלוצה של ריאל מדריד הניב הצלחה גדולה באיינטרכט פרנקפורט.

* בעלי טוטנהאם דניאל לוי לא מוכן למכור את סרג' אורייה בסכום נמוך יותר מזה שבו רכש אותו – 23 מיליון ליש"ט. למגן מחוף השנהב, שהפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה של ז'וזה מוריניו, נותרו שנתיים נוספות בחוזה. מילאן מעוניינת לצרף אותו, אך מציעה כמחצית מהסכום אותו דורשים התרנגולים.

סרג' אורייה | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי