ישתף פעולה עם פלומיין? "סמסונספור רוצה להחזיר את אופואדו"

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

הניגרי שסיים את דרכו במכבי ת"א, מבוקש בקבוצה החדשה של אקס בית"ר ירושלים ואנקרגוצ'ו שירדה לליגת המשנה הטורקית. סוכנו מכחיש: "אין לו שום הצעות מטורקיה, העדיפות שיעבור לקבוצה שמשחקת באירופה"

(גודל טקסט)

צ'יקו אופואדו שסיים את דרכו במכבי תל אביב לאחר שנתיים בישראל, עשוי לחזור לכדורגל הטורקי ולשתף פעולה עם שחקן בית"ר ירושלים עד לא מזמן – פרדי פלומיין. על פי הדיווחים בטורקיה הניגרי קיבל הצעות מאנקרגוצ'ו שירדה לליגת המשנה ומסמסונספור, בה שיחק בעבר וכאמור הצטרף אליה לאחרונה גם החלוץ הצרפתי.

הניגרי בן ה-28 אמנם לא שיחק מעולם בליגה הראשונה בטורקיה, אך נחשב לשחקן מוערך מאוד בליגת המשנה לאחר שכבש בסך הכל 54 שערים הוסיף 31 בישולים ב-166 הופעות במדי טרבזון, אסקיסהירספור וכאמור בסמסונספור שרוצה להשיב אותו לשורותיה.

עם זאת, סוכנו ססאר בראבו לא ממהר לחזור לסביבה הטבעית ומקווה למנף את התקופה בישראל לקראת שדרוג נוסף בקריירה: "כרגע אין הצעות מכל מועדון טורקי כלשהו. במועדונים הגדולים של יוון ובלודוגורץ הבולגרית יש אינטרס גדול להחתים את השחקן שלנו. העדיפות שלנו היא שאופואדו ימשיך את הקריירה במועדון שישחק בעונה הבאה באירופה".

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי