קיארטנסון בדרך ליעד חדש, לודוגורץ מעוניינת באופואדו

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | האתר הרשמי

סוכנו של הניגרי אישר כי הוא מבוקש בבולגריה וגם ביוון, החלוץ האיסלנדי עזב את טורקיה וקבוצה דנית עשויה לקלוט אותו. וגם: פערים גדולים בין צ'לסי ללברקוזן לגבי האברץ, לוקאקו בדרך לריאל מדריד?

(גודל טקסט)

רשמי

* ריאל מדריד הודיעה על סיכום בינה לבורוסיה דורטמונד, שתקבל את ריינייר ז'סוס בן ה-18 בהשאלה לשנתיים. בינואר האחרון, הקשר ההתקפי הגיע לבירת ספרד מפלמנגו תמורת 25 מיליון יורו.

ריקרדו רודריגז בן ה-27, מגנה השמאלי של מילאן ונבחרת שווייץ, חתם בטורינו. בעבר היה נחשב לכישרון ענק בעמדתו, אך חווה נסיגה בשנים האחרונות ובעונה הקודמת הושאל לפ.ס.וו איינדוהבן.

* רכש מעניין לאנטליספור הטורקית. נורי שאהין, הקשר הטורקי בן ה-31, חתם בקבוצה לשנתיים בהעברה חופשית. שאהין רשם 17 הופעות בלבד במדי ורדר ברמן בעונה שעברה, כאשר לא חזר לשחק לאחר הקורונה בשל פציעות. הקשר זכה בעבר באליפות עם בורוסיה דורטמונד וגם עם ריאל מדריד.

שמועות (19.8)

* למרות הדיווחים על כך שסמסונספור הטורקית התעניינה בו, סוכנו של צ'יקו אופואדו הבהיר כי לא התקבלו הצעות ומי שהביעה עניין רציני מאוד באקס מכבי תל אביב היא אלופת בולגריה, לודוגורץ. גם קבוצות יווניות בתמונה.

* מאז שמלך שערי ליגת העל בעונת 2016/17, וידאר קיארטנסון, עזב את מכבי תל אביב לפני כשתי עונות, הקריירה שלו לא ממש מתרוממת. פרט לאפיזודה קלה בהאמרבי, האיסלנדי נכשל ברוסטוב, שרכשה אותו ב-2.5 מיליון יורו, וכן בהשאלותיו בקאזאן ובייני מלטיאספור. אמש הודיע המועדון הטורקי כי לא יממש את האופציה עליו וסוכנו אישר שבימים אלו הוא מחפש קבוצה חדשה. ארהוס הדנית הוזכרה כמועמדת לצרפו.


* עוד אקס מכבי תל אביב מועמד לקבוצה חדשה באירופה. כריסטיאן באטוקיו שהצטרף לצהובים בשנת 2017 והחל מ-2019 משחק בברסט מועמד מוביל להצטרף לפנאתינייקוס אותה מאמן דני פויאטוס, שמכיר היטב את האיטלקי-ארגנטינאי מהתקופה כעוזר מאמן מכבי תל אביב.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו טוען כי צ'לסי ממשיכה במגעים עם באייר לברקוזן בקשר לקאי האברץ, שכבר הבהיר כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון הגרמני, אולם הפערים בין הצדדים עומדים כרגע על 20 מיליון יורו.

* קשה כעת לראות איך אינטר תוותר עליו, אבל בצרפת מדווחים כי ריאל מדריד חושבת לצרף בעונה הבאה את מלך שערי הנראזורי רומלו לוקאקו בתור מחליף אפשרי לקארים בנזמה. עם זאת בדיווח מסתייגים וטוענים כי קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד נותרו שתי האופציות הבכירות בעוד הבלגי וסאדיו מאנה נחשבים לתוכנית מגירה.  לוקאקו עצמו חתום עד 2024 באינטר.

* נאפולי נחושה למכור את קאלידו קוליבאלי והציע אותו למנצ'סטר סיטי תמורת 60 מיליון יורו.

* סולשיאר החליט להשאיל את דין הנדרסון לעונה נוספת ולהישאר עם דויד דה חאה כשוער הראשון שלו במנצ'סטר יונייטד.

* השדים האדומים שוקלים להציע ליובנטוס 72 מיליון יורו תמורת דוגלאס קוסטה ואלכס סנדרו.

* ארסנל נחשבת לפייבוריטית לקלוט את בלמה של ליל, גבריאל הברזילאי, אך נאפולי הצטרפה למרוץ והגישה הצעה משופרת לשחקן בן ה-22, שכוללת שכר גדול. התותחנים מקווים להשלים את העסקה בסכום העברה של 22 מיליון ליש"ט.

* על אף ההתעניינות מטוטנהאם, בורנמות' לא מתכוונת לשחרר את קאלום ווילסון במחיר נמוך מ-30 מיליון ליש"ט.

* אברטון מתקרבת לסכום שנאפולי דורשת עבור הקשר הברזילאי שלה, אלאן, העומד על 27 מיליון ליש"ט.

* אחרי שהתפנית המאכזבת בגזרתו של דויד סילבה, לאציו שוקלת להסתער על שחקנה של ווסטהאם, פליפה אנדרסון הברזילאי.

* למרות שהוא חתום עד 2022, צ'לסי מתכוונת להציע חוזה חדש לקונור גלאגר, הקשר בן ה-20 שהושאל לצ'רלטון ולסוונזי בעונה החולפת ומבוקש בניוקאסל.

* רומא חוששת מכך שמנצ'סטר יונייטד תציב תג מחיר מופרז עבור כריס סמולינג ולכן כבר הכינה אלטרנטיבה – סוקראטיס, בלמה של ארסנל.

* לידס, אברטון וצ'לסי, הביעו עניין בשוערה המחליף של מנצ'סטר יונייטד, סרחיו רומרו הארגנטינאי.

* למרות שמנצ'סטר סיטי עשויה להחליט להחזירו אליה, אסטון וילה מאמינה כי תוכל לשמור לעונה נוספת את הקשר בן ה-22, דוגלאס לואיז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי