פ.ס.ז' מעוניינת בפבאר, ברצלונה סימנה את מגן מנצ'סטר סיטי

בנג'מין פבאר
בנג'מין פבאר | Christof Stache/Pool via Getty Images

יום לפני גמר ליגת האלופות, יריבתה של באיירן גיששה אחרי המגן שלה. לאחר השאלה מוצלחת בלייפציג, אנחליניו עשוי לחתום בבארסה. וגם: ארסנל הציעה טרייד ליובה, מילאן מעוניינת באורייה וחברו של וואקמה חתם בפנר

(גודל טקסט)

רשמי (22.8)

* בימים האחרונים שמו של טוני וואקמה הוזכר כמועמד לפנרבחצ'ה, אמנם דווקא שחקן אחר של טרבזונספור עבר ללבוש את המדים הצהובים כחולים והוא אקס באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד ומילאן – חוסה סוסה בן ה-35.

* קשר באייר לברקוזן ונבחרת הצעירה של פולין, אדריאן סטנילוויץ' (20), שקיבל דקות מועטות תחת פטר בוס הושאל לדרמשטאדט מליגת המשנה בגרמניה.

* מאטי לונגסטאף בן ה-20 הזכור בעיקר בזכות שני השערים שלו העונה מול מנצ'סטר יונייטד, האריך את חוזהו בניוקאסל עד 2022.

שמועות

* מחר פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן ייפגשו בגמר ליגת האלופות, אך זה לא מפריע לקבוצה הצרפתית לבקש מהגרמנים את המגן בנג'מין פבאר. על פי 'לקאיפ' אלופת גרמניה הציבה עבור השחקן תג מחיר של 40 מיליון יורו.

* זה לא סוד שברצלונה מעוניינת להצעיר את הסגל שלה, ובמספר כלי תקשורת באירופה דווח כי המגן אנחליניו, שחזר לאחרונה למנצ'סטר סיטי לאחר שבעה חודשי השאלה מוצלחים אצל לייפציג, עשוי לחזק בקרוב הסגל את רונאלד קומאן. המחיר המוערך: כ-30 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שארסנל רוצה לצרף את בלם יובנטוס דניאלה רוגאני שלא מקבל דקות רבות בקבוצתו ומציעה בתמורה את המגן הקטור ביירין. לפי קלאצ'יו מארקטו, הצדדים ניהלו שיחות, אך לא הגיעו להסכמה.

הקטור ביירין | Shaun Botterill/Getty Images

* העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו טען כי על מנת למלא את החלל שצפוי להותיר צ'ילוול, לסטר סימנה את מגן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו וכבר פנתה לסוכנו.

* אדינסון קבאני מתרחק מבנפיקה? למרות הדיווחים שהחלוץ מאורוגוואי יחתום אצל הנשרים לשלוש שנים, ב'קאלצ'יו מרקטו' נטען כי הקבוצה מבירת פורטוגל לא תוכל לעמוד בדרישותיו הכספיות ועשויה לפנות לבן ארצו – דרווין נונייס.

* על פי 'סקיי ספורט' צ'לסי ולסטר קרובים לסיכום לגבי רכישת המגן השמאלי בן צ'ילוול, שיגיע לסטמפורד ברידג' תמורת 50 מיליון ליש"ט.

* הקשר האנגולי המוכשר בן ה-17 אדוארדו קמאבינגה, שסומן כאחת ממטרות הרכש של ריאל מדריד, הפריך את השמועות וטען מצידו שיישאר בעונה הקרובה בראן, שתשחק העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

בן צ'ילוול | Malcolm Couzens/Getty Images

* אלסנדרו פלורנצי שהעביר את חצי העונה הקודמת בהשאלה מוולנסיה ולא נמצא בתוכניות של פאולו פונסקה ברומא, מחוזר על ידי אברטון, אטאלנטה וגם אינטר עשויה להצטרף למירוץ אחרי המגן הימני בן ה-29.

* סרג' אורייה יעבור לאיטליה? על פי 'גאזטה דלו ספורט' מגן טוטנהאם ונבחרת חוף השנהב בן ה-27 מבוקש על ידי מילאן עשויה לשלם עבורו כ-20 מיליון יורו. השחקן עצמו משתוקק גם הוא להגיע לסן סירו.

סרג' אורייה | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי