פוגבה יישאר במנצ'סטר יונייטד, ארסנל ניצחה בקרב על גבריאל

גבריאל
גבריאל | Jean Catuffe/Getty Images

התותחנים ישלמו 30 מיליון יורו על בלם ליל, שכבר היה על סף מעבר לנאפולי. ראיולה הבהיר: "פול נמצא במרכזו של פרויקט חשוב". לדבריו, הולאנד ישחק בדורטמונד לפחות עוד עונה. מוריניו רוצה את קשר ברצלונה

(גודל טקסט)

רשמי

* בעונה שעברה הוא עוד היה המאמן הראשי, גם אם לתקופה זמנית, אך רגע לפני פתיחת העונה הודיע פרדי ליונברג שהוא עוזב את הצוות המקצועי של ארסנל, המועדון בו גם שיחק תשע שנים.

שמועות

* בימים הקרובים צפויות התפתחויות בכל הנוגע לעתידו של טיאגו אלקנטרה. קשר באיירן מינכן, שגם במועדון אישרו כי צפוי לעזוב, מקווה להשלים את מעברו לליברפול – שעד עכשיו גורמים בקבוצה הכחישו שתוגש הצעה על הקשר, אלא שהוא עשוי להיות מחליפו של ג'ורג'יניו ויינאלדום שמסיים את חוזהו בקיץ הבא ומבוקשכעת על ידי רונאלד קומאן בברצלונה.

* ז'וזה מוריניו ביקש מראשי טוטנהאם לצרף את הקרואטי שצפוי לעזוב את ברצלונה, איבן ראקיטיץ', כך לפי "ספורט". הקשר לא בתוכניות של רונאלד קומאן ואילו "המיוחד" ישמח לחזק את מרכז השדה של התרנגולים, אליו כבר צירף הקיץ את פייר אמיל הויביירג מסאות'המפטון.

איבן רקיטיץ'
איבן רקיטיץ' | David Ramos/Getty Images

* באיטליה דווח שהשוער פפה ריינה, שעזב את אסטון וילה אליה הושאל בחצי השנה האחרונה, מאס בסחבת מול ולנסיה וצפוי כעת לחזור לאיטליה ולחתום לשנתיים בלאציו.

* חוסה קאייחון, שעזב את נאפולי אחרי שבע שנים בקבוצה, עשוי לשוב לספרד ולהצטרף לוויאריאל. הוא יגיע ללא תמורה לאחר שסיים את חוזהו בארץ המגף.

* לסטר צפויה למכור השבוע את בן צ'ילוול לצ'לסי תמורת כ-50 מיליון ליש"ט, על פי הפרסומים בממלכה מי שעשוי להחליפו בשורות השועלים הוא הארגנטינאי של אייאקס, ניקולס טאליאפיקו.

ניקולס טאליאפיקו
ניקולס טאליאפיקו | Rico Brouwer/Soccrates/Getty Images

* אחרי העונה המוצלחת בתולדותיה, אטאלנטה רוצה לשמור על דובאן ספאטה. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", הקבוצה הציבה תג מחיר של 55 מיליון יורו על החלוץ הקולומביאני, אחריו עוקבות יובנטוס, אתלטיקו מדריד, ברצלונה ושתי קבוצות פרמיירליג – כך נכתב בדיווח.

* ארסנל על סף רכישתו של הבלם הברזילאי גבריאל, שיצטרף תמורת 30 מיליון יורו מליל. הבלם בן ה-22 אמור להגיע ללונדון מחר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לחמש השנים הבאות. בנוסף לארסנל, גם נאפולי וקבוצות נוספות עשו מאמצים רבים כדי לצרפו.

* המגן השמאלי אנחליניו, שהושאל בעונה האחרונה ללייפציג, מבוקש בברצלונה. לפי "סקיי ספורט", מנצ'סטר סיטי תדרוש תמורתו 30 מיליון יורו. בנוסף, ברצלונה בוחנת את אפשרות צירופו של הבלם מלאנג סאר, שעזב את ניס ויכול להגיע ללא תמורה.

* טימו בקאיוקו קרוב להשלים את מעברו למילאן, פעם נוספת כמושאל. הקשר הצרפתי שנרכש על ידי צ'לסי ב-2017 ומאז בילה בהשאלות במילאן ובמונאקו, צפוי לשוב לרוסונרי כמושאל לעונה. עם אופציית רכישה.

טימו בקאיוקו
טימו בקאיוקו | Gettyimages

* אינטר עשויה להישאר ללא המאמן השבוע לאור עזיבתו הצפויה של אנטוניו קונטה, אך במועדון ממשיכים במגעים עם ברשיה בניסיון להשלים את רכישת הקשר בן ה-20 סנדרו טונאלי.

* פול פוגבה יישאר במנצ'סטר יונייטד, כך הבהיר סוכנו מינו ראיולה. "פול ממשיך ביונייטד, הוא במרכזו של פרויקט חשוב ואפילו בשנים הפחות טובות לא רצו לפתוח במשא ומתן. הוא לא מאלה שיעשו מחלוקת, במיוחד בתקופה כזו בה צריך לשמור על רוגע. נדאג לשיפוץ החוזה שלו בשלווה וללא לחץ".

* ומה לגבי ארלינד הולאנד? "הוא לא יזוז השנה מבורוסיה דורטמונד", הבהיר ראיולה. "זה לא הזמן שלו לעבור. אנחנו מודעים לקריירה המפוארת שעומדת בפניו".

פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי