טיאגו סילבה יחתום בצ'לסי, בוגדן פלאניץ' יברח למכבי חיפה?

בוגדן פלאניץ' | האתר הרשמי

הברזילאי ערך את הופעתו האחרונה בפ.ס.ז' ועל פי דיווחים באנגליה הוא יחזק את קו ההגנה של למפארד. הבלם הסרבי שמחוזר ע"י בכר עשוי לחתום בטורקיה. וגם: טריפייר מחוזר באנגליה וארסנל מתכננת מכירת חיסול

(גודל טקסט)

רשמי (24.8)

* שדרוג משמעותי לשחקן הפועל כפר סבא בעונה שעברה. בובקאר טראורה, בן ה-23 חתם לשנתיים בסנט גאלן שסיימה בשנה שעברה במקום השני בשוויץ ותשחק בסיבוב השלישי של הליגה האירופית.

* חודש לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-35 ואחרי שנה בפלמנגו הברזילאית, המגן הימני ראפיניה חוזר לאירופה. אקס באיירן מינכן עד הקיץ שעבר הצטרף לאולימפיאקוס היוונית.

* שחקן הכנף של מלאגה, אלכס מולה (24) שכבש העונה 2 שערים והוסיף 2 בישולים ב-15 הופעות, נרכש על ידי פואנלברדה תמורת 1.5 מיליון יורו.

שמועות

* פניית פרסה? למרות הרצון של ברק בכר להתחזק בבלם בוגדן פלאניץ', בטורקיה מדווחים כי הסרבי בן ה-28 עשוי לחתום דווקא בשורות גוזטפה שסיימה בעונה שעברה במקום ה-11 בליגה הטורקית הראשונה.

* לאחר גמר ליגת האלופות, טיאגו סילבה עזב סופית את פריז סן ז'רמן לאחר שמונה שנים ולפי דיווחים בסקיי ספורט, הברזילאי בן ה-36 יחתום בצ'לסי לעונה אחת.

* קיירן טריפייר יחזור לפרמיירליג? ב'טלגרף' מדווחים כי המגן האנגלי שעזב בעונה שעברה את טוטנהאם לטובת אתלטיקו מדריד, מושך עניין מצד מאמן אסטון וילה דיין סמית'.

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* לסטר צפויה למכור בקרוב את המגן בן צ'ילוול לצ'לסי, אך בחזית אחרת השתיים נאבקות על שחקן ההתקפה של ליל ג'ונתן איקונה (22). בצרפת טוענים כי גם אינטר עוקבת אחרי שחקן ההתקפה שכבש בליגה הצרפתית 3 שערים והוסיף 6 בישולים.

* על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, נאפולי תנסה לצרף את מגן אייאקס ניקולס טאליאפיקו. בנוסף לכך נערכו שיחות ראשונות בין האלופה ההולנדית ללסטר, שכאמור  לעיל, מחפשת מחליף לצ'ילוול.

* מאמן פריז סן ז'רמן, תומאס טוכל, דיבר על לא מעט נושאים אחרי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בין היתר נשאל לגבי האפשרות שליאו מסי יגיע לבירת צרפת והשיב: "הוא מאוד מוזמן להצטרף". כמובן שהצהרה זאת לא תשפיע כלל לגבי עתידו של הפרעוש בברצלונה.

ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

* לפי 'דיילי אקספרס' מנג'ר ארסל מיקל ארטטה מעוניין למכור לא פחות מ-15 שחקנים בסגל, על מנת לבנות את הקבוצה מחדש.

* לואיס קוק שירד ליגה עם בורנמות' מבוקש על ידי העולה החדשה לפמריירליג, לידס. לפי הדיווחים בממלכה, הקשר הקשר לא ישוחרר בסכום הנמוך מ-15 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי