וואקמה: "רק הצעה גבוהה במיוחד תשכנע את טרבזונספור למכור אותי"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

אקס הפועל באר שבע התייחס בראיון בניגריה על ההתעניינות מצד פנרבחצ'ה: "ראיתי את השמועות סביבי, אבל אני חתום במועדון לעוד שנתיים ומאמין שאשאר כאן גם בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

אחרי שתי עונות מוצלחות טרבזונספור, אקס הפועל באר שבע טוני וואקמה הפך לאחד מהכוכבים בליגה הטורקית, בעקבות עונה מוצלחת מבחינה אישית של 14 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות ואף סייע לסגולים תכולים לסיים במקום השני, במרחק של ארבע נקודות בלבד מאיסטנבול בשאקשהיר האלופה.

לכן שמו של הניגרי קושר ללא מעט מועדונים בסין, במפרץ הפרסי ולאחרונה גם שמה של פנרבחצ'ה (המעוניינת גם בערן זהבי) נכנסה לתמונה, אמנם במהלך ראיון בניגריה דיבר השחקן בן ה-31 על עתידו וסייג את השיח סביב העברתו בקיץ הנוכחי: "יצא לי לראות הרבה דברים שנאמרו בתקשורת, אבל אני עדיין שחקן טרבזונספור, אני לא חושב לעזוב כרגע", אמר וואקמה.

עם זאת וואקמה טען מצידו כי העברה למועדון אחר עדיין אפשרית: "יש לי כאן חוזה לעוד שנתיים ואם אני הולך לעזוב, אצטרך להציג הצעה מספיק גבוהה שתוכל לשמח את ראשי טרבזונספור". כזכור לפני מספר חודשים דווח בתקשורת הטורקית על הצעה בגובה של 8 מיליון יורו ממולכית הליגה הסעודית אל-הילאל, בעוד קבוצתו של וואקמה האמינה כי תוכל למכור אותו ב-13 מיליון יורו. כעת, ייתכן שבעקבות המשבר הגלובלי שפוקד על המועדונים באירופה וסיום העונה היחסית מאכזב בטורקיה, גם הדרישות של טרבזונספור יירדו בהתאם.

טוני וואקמה | Anadolu Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי