ברצלונה בעקבות צ'ירו אימובילה, מקיני הוצג ביובנטוס

צ'ירו אימובילה בטירוף | Paolo Bruno/Getty Images

הקטאלונים שעוד לא יודעים אם מסי יישאר, סימנו את זוכה נעל הזהב הטרי. אלופת איטליה הכריזה על צירופו של הקשר, שנקנה משאלקה תמורת 4.5 מיליון יורו. רודריגו חתם בלידס, שצירפה גם בלם מהבונדסליגה

(גודל טקסט)

רשמי (29.8)

* אחרי שעבר את הבדיקות, יובנטוס הודיעה רשמית על צירופו של ווסטון מקיני, הקשר בן ה-22 שחתם משאלקה הגרמנית תמורת 4.5 מיליון יורו.

* רכש גדול ראשון ללידס: חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד רודריגו (29) נמכר ללידס תמורת 26 מיליון יורו. השחקן חתם במועדון לארבע שנים. בנוסף, העולה החדשה צירפה גם את רובין קוך, הבלם בן ה-24 מפרייבורג.

* הקשר הסרבי ברנקו יוביצ'יץ' (27) שהיה שותף מלא לעלייתה של הכוכב האדום בלגרד לליגת האלופות ב-2018/19 והשנה איבד את מעמדו, חתם באוראל הרוסית בתמורה ל-300 אלף יורו.

* רכש לקבוצת הנוער של ברצלונה. הבלם הסנגלי מוסה אנדייה (18) נרכש על ידי הקטאלונים מהאקדמיה הקטארית אספייר ב-500 אלף יורו.

שמועות

* על פי 'סקיי ספורט איטליה' קשר לוקומוטיב מוסקבה ונבחרת רוסיה, אלכסיי מיראנצ'וק (24), יחתום באטאלנטה. האיטלקיים ישלמו כ-15 מיליון יורו.

* ב'מונדו דפורטיבו' מדווחים שהמאמן החדש של ברצלונה רונאלד קואמן, עדיין לא החליט לגבי עתידו של החלוץ הדני מרטין בריית'וויט, שנרכש בחודש מארס בעקבות פציעתו של עוסמאן דמבלה. אם ההולנדי יחליט לבסוף לגרוע אותו מהסגל, אברטון ו-ווסטהאם ינסו לצרפו.

* אנטוניו קונטה נחוש לצרף את הקשר אנגולו קאנטה שנבחר תחתיו בתואר שחקן העונה בפרמיירליג. ב'גאזטה דלו ספורט' נטען כי צ'לסי תדרוש עבורו כ-50 מיליון יורו. תומאס פארטיי או טנגי אנדומבלה עשויים להגיע במקומו.

* שחקן ההתקפה ממפיס דפאי, שכיכב אתמול עם שלושער ב-1:4 על דיז'ון התייחס להתעניינות מצד ברצלונה והודה כי אינו יודע אם יסיים את העונה במועדון הצרפתי.

* מגן נוטינגהאם פורסט, מאטי קאש (23), נחשב לאחד משחקני ההגנה היציבים בצ'מפיונשיפ ואף גורר התעניינות מצד, שפילד יונייטד מילאן ו-ווסטהאם. לפי 'סקיי ספורט' הקבוצה האנגלית דחתה הצעה בגובה של 10 מיליון ליש"ט מאסטון וילה.

ממפיס דפאיי | JEFF PACHOUD / Contributor

* קשה לראות את המהלך הזה יוצא לפועל, אבל בברצלונה של היום הכל יכול לקרות. לפי דווח של 'ספורט' הקטאלוניים מעוניינים בזוכה נעל הזהב הטרי צ'ירו אימובלה. קבוצתו לאציו לא תשחרר אותו בפחות מ-50 מיליון יורו.

* השוער קלאדיו בראבו שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי, בדרך חזרה לליגה הספרדית. על פי 'אס' הצ'ילאני סיכם בבטיס, אותה מאמן בן ארצו, מנואל פלגריני.

קלאודיו בראבו
קלאודיו בראבו | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי