ראקיטיץ' חתם בסביליה, סוארס מתקרב ליובנטוס

איבן ראקיטיץ' | האתר הרשמי של סביליה

אחרי שש שנים בברצלונה, הקשר חזר למועדון בו התחיל את הקריירה בספרד וחתם עד 2024. למרות שרצתה את דז'קו מרומא, אלופת איטליה עשויה לצרף את החלוץ האורוגוואי בחינם. וגם: ארסנל החתימה בלם חדש

(גודל טקסט)

רשמי (1.9)

* השחקן הראשון שעוזב את ברצלונה: סביליה הודיעה רשמית על השלמת עסקת החזרתו של איבן ראקיטיץ' למועדון, תמורת מיליון וחצי יורו בלבד, ועוד תשעה מיליון בבונוסים שונים. שש שנים אחרי שעזב את האנדלוסים לברצלונה, הקשר הקרואטי שב למועדון בו התחיל את הקריירה בספרד וחתם עד יוני 2024. בתקופתו בברצלונה זכה ב-13 תארים, כולל טרבל בעונתו הראשונה.

* ארסנל הודיעה רשמית על צירופו לסגל של גבריאל. הבלם הברזילאי בן ה-22 היה מבוקש על ידי לא מעט מועדונים גדולים באירופה, לאחר עונה נהדרת במדי ליל. התותחנים שילמו 27 מיליון ליש"ט למועדון הצרפתי.

* פידל מרטינס, שחקן נבחרת אקוואדור וברצלונה המקומית, נמכר לשנגחאי שנואה הסינית תמורת 1.25 מיליון יורו.

* רזבאן מארין, הקשר הרומני שנרכש רק לפני שנה ב-12.5 מיליון יורו, הושאל לקליארי עד תום העונה. האיטלקית יירכשו את כרטיסו ב-10 מיליון יורו בעוד שנה.

שמועות

* פריז סן ז'רמן הגישה הצעה של 25 מיליון יורו לארסנל עבור הקטור ביירין, כך לפי פרסומים שונים באנגליה.

* טיאגו אלקנטרה שמעוניין לעזוב את באיירן מינכן לטובת מועדון בפרמיירליג, החל בשיחות מול מנצ'סטר יונייטד, אך על פי דיווחים 'דאגבלאדט' השדים האדומים נרתעים משכרו וייתכן שיוותרו על שירותיו.

* ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי לואיס סוארס המועמד הבכיר להצטרף ליובנטוס מבין רשימת החלוצים. האורוגוואי יכול להגיע בחינם בניגוד לאדין דז'קו, אותו רומא מסרבת לשחרר עד שיגיע מחליפו.

* ארתורו וידאל סיכם באינטר, כך דווח ב"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי. הקשר יחתום לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת כששכרו יהיה שישה מיליון יורו. המשא ומתן בין המועדונים טרם הסתיים, שכן ברצלונה רוצה לקבל עבורו דמי העברה אך לאור ההצהרות של רונאלד קומאן שהוא אינו בתוכניות והעובדה שנותרה לו עונה אחת בלבד בחוזה – כנראה שהסכום יהיה מינימלי, אם בכלל.

* לפי דיווחים בצרפת, פריז סן ז'רמן תנסה לצרף את קשר אינטר מרסלו ברוזוביץ', שמבוקש גם על ידי באיירן מינכן. המטרה של סגנית אלופת אירופה להחתים גיבוי למרקו וראטי וכעת הקרואטי נמצא בעדיפות עליונה.

ארתורו וידאל | Alex Caparros/Getty Images

* לאחר הדיווחים על התעניינות מצד אינטר מיאמי, דיוויד בקהאם יצר קשר ישיר עם גונסאלו היגוואין, שלא נמצא בתוכניות של יובנטוס וייתכן ששכרו הנוכחי (7.5 מיליון יורו בעונה) עלול לבטל את המו"מ. כזכור השניים שיתפו פעולה למשך חצי עונה ב-2007 במדי ריאל מדריד.

* המגן הברזילאי של ברצלונה, אמרסון, שהושאל אשתקד לבטיס מוכן לעבור גם למילאן וגם לאברטון המחזרות אחריו. על פי 'דפורטיבו אל מונדו' הרוסונרי כבר הגישו הצעה של 18 מיליון יורו, הקטאלונים דורשים 32 מיליון יורו.

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

* עוד שחקן שפריז סן ז'רמן רוצה להחתים הוא בלם אינטר מילאן שקריניאר שמועמד, על פי דיווחים באיטליה הסלובקי אמור למלא את החור שהותיר הקפטן לשעבר טיאגו סילבה שחתם בצ'לסי.

* מריו גצה שעדיין נמצא ללא קבוצה לאחר שסיים את חוזהו בבורסיה דורטמונד, מועמד להגיע לווסטהאם מהפרמיירליג. יחד איתה גם מונאקו ורומא עוקבות אחרי הקשר.

* על פי 'סקיי ספורט איטליה', קשר ריאל מדריד ברהאים דיאס בן ה-21 יושאל למילאן עד תום העונה.

מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי