Sport1 Banner

פ.ס.ז' מעוניינת במגן ארסנל, דיאס נחת במילאנו

ברהים דיאס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על פי דיווחים באנגליה, האלופה הצרפתית הציעה לתותחנים 25 מיליון ליש"ט על ביירין, קשר ריאל מדריד נחת באיטליה לקראת השאלתו למילאן. וגם: פולאנד במונאקו, מקס בפ.ס.וו וחלוץ חדש לאיביץ' בווטפורד

(גודל טקסט)

רשמי (2.9)

חלוץ באייר לברקוזן קווין פולאנד חתם במונאקו עד 2024. הצרפתים ישלמו לגמרמנים 11 מיליון יורו ועוד 4 מיליון נוספים על בונוסים.

* שחקן הכנף של ריאל מדריד, אלברטו סורו (21), שהושאל בעונה החולפת לסראגוסה נמכר לגראנדה ב-2.5 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש 4 שערים והוסיף 5 בישולים בליגת המשנה.

* בלם ברייטון שיין דאפי (28) הושאל לסלטיק הסקוטית עד סוף העונה.

*רכש מרשים לפ.ס.וו איינדהובן. הקבוצה ההולנדית צירפה את מגן אאגסבורג פיליפ מקס (26) תמורת 8 מיליון יורו.

* רכש חדש לוולדימיר איביץ': החלוץ המנוסה גלן מארי (36), נפרד מברייטון לאחר שלוש עונות וישחק תחת אקס מכבי תל אביב בליגת המשנה באנגליה.

* קבוצת גרמיו אספורטיבו משחקת רק בליגות החובבניות בברזיל, אך זה לא הפריע לטיאנג'ין טדה לרכוש מהם את החלוץ סנדרו לימה (29) במיליון יורו. עם זאת יש לציין כי לימה שיחק אשתקד בהשאלה בז'יל ויסנטה הפורטוגלית וכבש 10 שערי ליגה.

* קשר מידלסברו אדם קלייטון (31) סיים את חוזהו במועדון וחתם בברמינגהאם, גם היא מהצ'מפיונשיפ.

* הכרזה רשמית עוד אין, אבל ברהים דיאס נחת במילאנו לקראת מעברו מריאל מדריד בהשאלה למילאן: "אני מאוד שמח להיות פה, פורצה מילאן", אמר בקצרה לעיתונאים שחיכו לו בשדה התעופה.

שמועות

* לאחר שמנצ'סטר יונייטד סיכמה עם השוער דין הנדרסון על הארכת חוזהו והישארותו כדי להתמודד עם דויד דה חאה על המקום בהרכב, סרחיו רומרו צפוי לעזוב ועל פי "האתלטיק" אסטון וילה המועמדת המובילה לצרפו.

* בכל כלי התקשורת הגדולים באיטליה טוענים כי חלוץ ברצלונה לואיס סוארס ישחק בעונה הבאה בסרייה א' לאחר שסיכם את תנאיו ביובנטוס. במקביל נטען כי גונסאלו היגוואין קיבל חוזה לשנתיים מאינטר מיאמי ואחיו אף אישר כי הוא יעזוב את יובננטוס: "הוא בטוח לא ישחק באיטליה ולא בבוקה ג'וניורס. הוא גדל בריבר ולא ישחק ביריבה שלה".

* העולה החדשה לפרמיירליג, ווסט ברומיץ' רוצה לחזק את החלק ההתקפי וסימנה את החלוץ הבלגי של צ'לסי מישי בטשוואי ששותף אשתקד ב-224 דקות בלבד בפרמיירליג, בהן הספיק לכבוש גול אחד. חוזהו של הבלגי מסתיים בסוף העונה.

* ליברפול תחתים את וירג'יל ואן דייק החדש? על פי דיווח ב'דיילי סטאר' אלופת הפרמיירליג מעוניינת לחתים את בלם סלטיק ונבחרת נובגריה כריסטופר אייר (22), שיקווה לעשות את אותה דרך של ההונלדי שכזכור שיחק גם הוא במדי האלופה הסקוטית.

מישי באטשואי
מישי באטשואי | STRINGER/AFP via Getty Images

* הנהלת טוטנהאם תנסה בימים הקרובים למצוא לקשר טנגי אנדומבלה ולמגן סרג' אורייה קבוצה חדשה, לאחר שהמאמן ז'וזה מוריניו הבהיר כי השניים לא בתוכניות של המועדון.

* על פי 'הגארדיאן' פריז סן ז'רמן הציעה לארסנל 25 מיליון ליש"ט עבור המגן הימני הקטור ביירין. הספרדי בן ה-25 מושך עניין גם מצד באיירן מינכן ויובנטוס.

* חאמס רודריגס יתאחד שוב עם קרלו אנצ'לוטי. לפי דיווחים ב'טלגרף' ריאל מדריד ואברטון סיכמו על העברתו של הקולומביאני שיחתום לשלוש שנים. זו תהיה קבוצתו השלישית בה קשר והמנג'ר ישתפו פעולה, אחרי ריאל מדריד ובאיירן מינכן.

הקטור ביירין | Shaun Botterill/Getty Images

* כריסטוס דוניס, בנו של מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס, מעורר עניין אצל אסקולי מליגת המשנה באיטליה.

עוד באותו נושא: חאמס רודריגס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי