התאחד עם אנצ'לוטי: חאמס רודריגס עבר לאברטון

חאמס רודריגס | אברטון, האתר הרשמי

הקולומביאני חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת ויחזור לשתף פעולה עם מי שהדריך אותו בריאל. צ'לסי לוחצת לצירוף שוער חדש, ווילסון ופרייזר עברו לניוקאסל. וגם: חלוץ חדש לאיביץ', רכש לסביליה ומה עם דפאי?

(גודל טקסט)

רשמי (7.9)

* חאמס רודריגס התאחד עם קרלו אנצ'לוטי: הקולומביאני חתם לשנתיים באברטון, עם אופציה לעונה נוספת, ויחזור לשתף פעולה עם המאמן האיטלקי שהדריך אותו בריאל מדריד, כשעל גבו יתנוסס המספר 19. לפי הדיווחים ה"טופיז" שילמו 20 מיליון ליש"ט תמורת חאמס, שתחת אנצ'לוטי נבחר לקשר הטוב בספרד בעונת 2014/15, אז כבש 13 שערים ובישל 13 נוספים: "משוכנע שאפשר לעשות דברים גדולים", אמר לאחר החתימה.

* רכש כפול ומעולה לניוקאסל: המגפייז הודיעו על צירופו של החלוץ קאלום ווילסון (28) שכבש שמונה שערי ליגה אשתקד במדי בורנמות', שקיבלה עבורו 20 מיליון ליש"ט. החלוץ חתם במועדון לארבע שנים. זמן קצר לאחר מכן גם חברו בבורנמות', ראיין פרייזר, הצטרף רשמית ובחינם לאחר שסיים את חוזהו ביוני וכלל לא שיחק עם בורנמות' אחרי הקורונה. פרייזר אכזב בעונה שעברה עם שער בודד וארבעה בישולים, אולם 2018/19 הייתה עונה אדירה עבורו כשרשם שבעה שערים ועוד 14 בישולים ושותף בכל 38 המשחקים.

* ויטוריה הפורטוגלית עם רכש מפתיע מאוד והצגה יוצאת דופן: לא אחר מהכוכב ריקרדו קווארסמה הוותיק, שיחגוג בסוף החודש 37, הצטרף לשורותיה.

* סביליה ממשיכה להתחזק: האנדלוסים הודיעו היום על רכישתו של אוסקר רודריגס, הקשר ההתקפי בן ה-22 שהיה שייך לריאל מדריד והעביר את השנתיים האחרונות כמושאל ללגאנס. סביליה שילמה עבורו 13.5 מיליון יורו.

* אפואל ניקוסיה הודיעה על צירופו של הקשר המרוקאי אנואר, שהושאל מוויאדוליד הספרדית. בהמשך היום צפויה גם הכרזה על החתמת אקס מכבי תל אביב, אנדרה ג'ראלדש שסיים את דרכו בספורטינג ליסבון.

* שפילד יונייטד צירפה בהשאלה את שחקן ההגנה של צ'לסי, אית'ן אמפאדו, שישחק עם "הלהבים" בעונה הקרובה.

* אולימפיאקוס הכריזה על צירופו של פפה. הקשר הפורטוגלי עזב את ויטוריה גימראייש תמורת ארבעה מיליון יורו.

* החלוץ הקרואטי סטיפ פריצה הצטרף לווטפורד, קבוצתו של ולדימיר איביץ'. פריצה בן ה-25 שייך לאודינזה, קבוצה שבעליה הם גם בעלי הצרעות, בעונה שעברה שיחק כמושאל במוסקרון הבלגית וכבש שבעה שערים ב-15 הופעות.

שמועות (7.9)

* בספרד נטען כי סוכניו של לאוטרו מרטינס ישוחחו עם הנהלת אינטר כדי לקדם את מעברו לברצלונה. ראו ידיעה נפרדת.

* מישל אלואס נשיא ליון טוען: "ברצלונה היא לא הקבוצה היחידה שרוצה את ממפיס דפאי, אלא גם רומא". האיטלקים, לפי הדיווחים, מנסים למכור את צ'נגיז אונדר לנאפולי כחלק מעסקת חליפין עבור ארקדיוש מיליק, כשגם ג'וסטין קלייברט בדרך החוצה.

* לפי "מארקה", בריאל מדריד מקווים שמנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה על גארת' בייל. בדיווח נטען כי חבריו לחדר ההלבשה מפתחים אדישות כלפיו ובטוחים שהתקופה שלו במועדון הסתיימה. הוולשי שיחזור לספרד לאחר ששיחק במדי נבחרתו, צפוי לפגוש את זינדין זידאן פנים אל פנים. נטען בדיווח כי ז'וזה מוריניו וטוטנהאם גם כן רוצים את בייל אך ליו"ר דניאל לוי אין כסף.

גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

* לפי האתר "GOAL", צ'לסי לוחצת על ראן לשחרר את השוער אדוארד מנדי. הצרפתי-סנגלי בן ה-28 היה בשער ריימס עד קיץ 2019, אז נרכש תמורת ארבעה מיליון יורו על ידי ראן. האם הוא יגיע כעת ללונדון כדי להחליף את קפה המאכזב? עוד נכתב כי צ'לסי כבר נדחתה כשהציעה כ-20 מיליון יורו וכעת היא מוכנה לשדרג את הצעתה עד 30 מיליון יורו כולל בונוסים.

* לפי "Calciomercato", אינטר מוכנה לעשות מאמץ גדול כדי לצרף את אנגולו קאנטה הקיץ. המאמן אנטוניו קונטה רוצה את הקשר הצרפתי איתו זכה באליפות עם צ'לסי ב-2017. נטען מנגד כי הבלוז ידרשו 60 מיליון ליש"ט. הנראזורי ינסו לממן את העסקה עם מכירתם של ז'ואאו מריו, איבן פרישיץ' ודלברט הנריקה.

ממפיס דפאי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

* בצרפת נטען ("טלפוט") כי פריז סן ז'רמן שוקלת להציע הארכת חוזה לחלוץ אריק צ'ופו-מוטינג (31). כזכור, החלוץ סיים את חוזהו אך חתם עד לתום העונה ואף כבש שער קריטי נגד אטאלנטה בשלב רבע גמר ליגת האלופות. החלוץ שהגיע מסטוק סיטי רשם תשעה שערים ב-51 משחקים במדי הקבוצה.

* אטאלנטה פנתה לצ'לסי בבקשה לקבל בהשאלה את המגן דוידה זפאקוסטה (28) שהושאל אשתקד לרומא ורשם תשע הופעות בלבד בשורותיה. זפאקוסטה כבר שיחק בעבר במועדון, בעונת 2014/15.

* ווסטהאם תצטרף כמעט להכפיל את ההצעה שלה עבור בלם ברנלי, ג'יימס טרקובסקי, כך דווח ב"סאן". נטען כי הפטישים הציעו 27 מיליון ליש"ט אך ברנלי בטוחה שהוא שווה הרבה מעבר לכך. לסטר סיטי וקריסטל פאלאס גם כן גילו עניין.

ניימאר, אריק צ'ופו-מוטינג | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

* לפי "בליצ'ר ריפורט", מנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד חזרו לנהל משא ומתן על מכירתו האפשרית של ג'יידון סאנצ'ו לאחר מספר ימים של נתק. בדיווח נטען כי האנגלים התאכזבו מכך שכל הפרטים דלפו לתקשורת עוד בשלבים הראשונים של הדיונים.

* בתקשורת הרוסית נטען כי קשר הכנף של ולנסיה, דניס צ'רישב, דחה הצעה לחזור למולדתו. הקשר, שעתידו במאסטייה לא מובטח, לא רוצה לשחק בקרסנודר על אף הצעה כספית נדיבה שקיבל.

* ווסטהאם נואשת לצרף בלם והציעה 27 מיליון ליש"ט על ג'יימס טרקובסקי, בלם ברנלי ונבחרת אנגליה. ההצעה נדחתה והצפי הוא שהפטישים יגישו הצעה משודרגת משמעותית, לכיוון 50 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי