וידאל חתם באינטר, ברצלונה תצרף מגן חדש?

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | אינטר

הצ'יליאני עזב סופית את ברצלונה. לפי "ספורט" ארונס מנוריץ' סיכם בקבוצה הקטלונית. וגם: לייפציג רכשה מחליף לוורנר, פ.ס.וו מקווה לצרף את פדרי, וליברפול לקראת הקיץ הבא והאם יוביץ' ישוב לבונדסליגה?

(גודל טקסט)

רשמי (22.9)

* יממה לאחר שהתייצב לבדיקות רפואיות, השלמה היום אינטר את החתמת ארתורו וידאל מברצלונה תמורת מיליון יורו. הצ'ילאני נפרד מקטלוניה לאחר שנתיים ויחבור לאנטוניו קונטה, תחתיו התאמן בתקופתו יובנטוס.

* רכש מרשים ללייפציג, והאם מדובר ביורש של טימו ורנר? הקבוצה החתימה תמורת 20 מיליון יורו את החלוץ הנורבגי בן ה-24, אלכסנדר סורלות'. השחקן נמכר ללייפציג מקריסטל פאלאס, אך בעונה הקודמת שיחק כמושאל בטרבוזנספור במדיה סיפק מספרים פנטסטיים – 24 שערים ותשעה בישולים ב-34 הופעות ליגה.

* סאם לאמרס, החלוץ שלמעשה אותו ערן זהבי החליף בפ.ס.וו איינדהובן, הוצג רשמית באטאלנטה. הוא נרכש תמורת כ-10 מיליון יורו.

* ג'ורדון אייב, אקס ליברפול שלפני ארבע שנים נרכש על ידי בורנמות' תמורת 18 מיליון ליש"ט ועזב את הקבוצה הקיץ, חתם בדרבי קאונטי במדיה שיחק בעבר כמושאל מהמייטירדס.

* אמנם עוד אין חתימה, אבל יובנטוס הודיעה שאלברו מוראטה נחת וכבר הגיע לבדיקות רפואיות. לפי ההשערות, צירופו בהשאלה מאתלטיקו מדריד יסלול את דרכו של לואיס סוארס מברצלונה לקולצ'ונרוס. לידיעה המלאה

* פאוק סלוניקי צירפה את החלוץ אנטוניו צולאק, הקרואטי בן ה-27 שבשנתיים האחרונות ברייקה כבש 38 שערים בליגה הקרואטית. בנוסף, הצטרף ליוונים בהשאלה מגן ברצלונה מוסא וואגה.

שמועות

* לפי "ספורט" הקטלוני, ברצלונה סיכמה עם נוריץ' על העברתו של המגן מקס ארונס האנגלי, שעתיד לחתום לחמש שנים. לפי הפרסום, בארסה תשלם 20 מיליון ליש"ט ועוד 10 במשתנים.

* ב"דיילי רקורד" פורסם על מגעים מתקדמים בין מנצ'סטר יונייטד לעוסמאן דמבלה, כשהמטרה של השדים האדומים היא לצרפו בהשאלה ובעונה הבאה לשוב לאופציית ג'יידון סאנצ'ו.

* לפי דיווח בתקשורת הגרמנית, חאבי מרטינס עזב את באיירן מינכן והוא בדרך לחתימה על החוזה באתלטיק בילבאו, אליה יחזור אחרי שמונה שנים.

פדרי
פדרי | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

* בתקשורת האנגלית מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים את ניקולס טליאפיקו הארגנטינאי. אחרי שהשדים האדומים לא הצליחו לצרף סרחיו רגילון, הם מבינים שגם אלכס טלס לא יגיע ולכן יפנו לשחקנה של אייאקס.

* האם סמי חדירה יחזק בקרוב את הקישור של פריז סן ז'רמן? לפי רשת "סקיי", בשל ריבוי הקשרים בסגלה של יובנטוס, המאמן אנדראה פירלו מעוניין לשחרר את הגרמני, שמחוזר על ידי אלופת צרפת.

* ב"גאזטה" האיטלקי פורסם כי לאציו עשויה לצרף בקרוב את חוסה מריה קאייחון. הספרדי סיים לאחרונה את חוזהו בנאפולי והוא שחקן חופשי, כאשר ה"נשרים" עצמם מגלים עניין רב בהחתמתו.

חוסה קאייחון
חוסה קאייחון | ALBERTO PIZZOLI/AFP/Getty Images

* קבוצתו החדשה של ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן, מעוניינת בפדרי, הקשר בן ה-17 של ברצלונה. לפי הדיווחים, ההולנדים פנו בבקשה לצרפו בהשאלה.

* לוקה יוביץ', הסרבי שעבר עונה רעה מאוד בריאל מדריד, מעוניין לשוב בהשאלה לאיינטרכט פרנקפורט, במדיה כיכב לפני שנתיים.

* בעלי קריסטל פאלאס הודיע רשמית כי המועדון לא מתכוון לצרף את ריאן ברוסטר. אתמול דווח ב"סקיי" שהוצעו עבורו לליברפול קרוב ל-30 מיליון ליש"ט, אך לאחר ההכחשה הגורפת נראה שהוא יעבור לשפילד יונייטד, שלא מכחישה את רצונה לצרפו ונטען כי המנג'ר כריס וויילדר שוחח בנושא עם יורגן קלופ.

נלסון סמדו
נלסון סמדו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

* המגן הימני של ברצלונה, נלסון סמדו, צפוי לחתום היום רשמית בוולבס. על פי ההערכות, הוא נמכר לזאבים תמורת 29 מיליון יורו.

* המאבק על שירותיו של מגן אייאקס, סרג'יניו דסט נמשך. ברצלונה, באיירן מינכן וגם פריז סן ז'רמן מקוות לצרף את ההולנדי-אמריקאי בן ה-19 שמשחק באגף ימין ויכול גם בשמאל.

* פולהאם על סף רכישת הבלם מרלון, שישולמו תמורתו לסאסואולו האיטלקית 15 מיליון יורו. כידוע, הברזילאי בן ה-25 נרכש על ידי ברצלונה מפלומיננזה ב-2017, אך הושאל לניס, נמכר לאיטלקים וכעת יעבור לאנגליה.

* לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", ריאל מדריד וליברפול נמצאות בקשר קבוע עם קיליאן אמבפה בניסיון לצרפו בקיץ 2021. הכוכב הצרפתי של פריז סן ז'רמן טרם החליט לאן יעבור.

* על פי התקשורת הטורקית, החלוץ הנורבגי אלכסנדר סורלות', שצפוי היה לחתום בלייפציג ובמפתיע הבדיקות הרפואיות שלו בוטלו, מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד. עם זאת, בנורבגיה מתעקשים שזה עניין של זמן עד שהוא יחתום בלייפציג.

* לידס יונייטד תנסה לצרף את קשר מנצ'סטר יונייטד, דניאל ג'יימס. לפני כשנתיים הוא כבר היה על סף מעבר ללידס, אך בסופו של דבר לא הגיע המועדון לסיכום עם סוונזי והוא השתדרג כעבור חצי עונה לשדים האדומים. לפי "סקיי", המועדון גם במו"מ מתקדם עם ריאל סוסיאדד על רכישת הבלם דייגו יורנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי