באיירן מינכן זכתה בסופר קאפ האירופי לאחר 1:2 על סביליה בהארכה

באיירן מינכן מניפה את הסופר קאפ האירופי | Chris Ricco - UEFA/UEFA via Getty Images

לעיני 20 אלף צופים: האנדלוסיים עלו ליתרון מפתיע בזכות פנדל של אוקמפוס (13), גורצקה איזן בדקה ה-36 וכפה הארכה. מרטינס שעלה חמש דקות קודם לכן מהספסל, הכריע בדקה ה-104. זו הזכייה השנייה של הבווארים בתואר

(גודל טקסט)

רגע לפני ששלב הבתים של ליגת האלופות ייצא לדרך, נערך הערב (חמישי) הסופר קאפ האירופי המסורתי בין אלופת אירופה באיירן מינכן ומחזיקת הליגה האירופית סביליה בפושקש ארנה בבולגריה לעיני 20,000 צופים. אלופת אירופה התקשתה מול האנדלוסיים אך זכתה בתואר בתום 120 דקות לאחר מהפך ו-1:2.

סביליה פתחה טוב יותר ועלתה ראשון ליתרון: הגבהה של חסוס נבאס מימין הגיעה ללוק דה יונג שהוריד לאיבן ראקיטיץ', אך דויד אלאבה הכשיל את הקרואטי והעניק פנדל לאנדולסים, אותו ניצל לוקאס אוקמפוס כדי לקבוע 0:1 מפתיע כבר בדקה ה-13. הטרבליסטית הגרמנית לא נבהלה: בדקה ה-34 סרג' גנאברי החל מהלך על קו ימין והשאיר למולר שהרים לרחבה, לבנדובסקי הוריד את זה לגורצקה והקשר הבקיע את ה-1:1.

בדקה ה-51 באיירן השלימה מהפך, לפחות כך קיוותה. לירוי סאנה מצא את לבנדובסקי בכדור גובה לרחבה, הפולני ביצע דאבל-פס עם תומאס מולר ושלח את זה לרשת, אך בבדיקת ה-VAR נמצא כי היה בנבדל עם קבלת המסירה הראשונה והשער נפסל. עד תום הזמן החוקי שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והמשחק נגרר להארכה.

שחקני באיירן מינכן חוגגים נגד סביליה | BERNADETT SZABO/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-99 האנזי פליק ערך חילוף כפול כאשר הכניס את אלפונסו דייוויס וחאבי מרטינס שנמצא בדרך החוצה, אך כעבור חמש דקות הבאסקי גמל לו עם שער ניצחון, בדיוק כמו בגמר הסופר קאפ הקודם של באיירן ב-2013 נגד צ'לסי, אז קבע 2:2 בדקה ה-120. הפעם הוא חיכה רק עד לדקה ה-114, כאשר ניצל ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן והצליח להכניע את בונו עם נגיחה מקרוב. סביליה לא הצליחה להגיב עד הסיום ורשמה הפסד חמישי ברציפות בטורניר. עבור באיירן מינכן מדובר בזכייה שנייה בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי