חלוץ ריאל מדריד הושאל לרומא, קשר טוטנהאם יצטרף לדאבור?

בורחה מיוראל | רומא / האתר הרשמי

בורחה מיוראל נשלח לשנתיים באיטליה, הופנהיים מעוניינת בראיין ססניון. על פי דיווחים, פ.ס.ז' רוצה את אוואר ובאנגליה טוענים כי דמבלה במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד. וגם: אינטר בדרך לצרף שני שחקנים

(גודל טקסט)

רשמי (2.10)

* ריאל מדריד הודיעה רשמית על העברתו של בורחה מיוראל לרומא, בהשאלה לשנתיים. החלוץ בן ה-23 שיחק כמושאל בלבאנטה בעונה שעברה, בה הבקיע שמונה שערים ובישל שניים נוספים. ילבש את המספר 21.

* לסטר התחמשה בכישרון צעיר: בלם סנט אטיין ווסלי פופאנה עבר לשורות "השועלים" וחתם לחמש שנים, כאשר העסקה מוערכת ב-35 מיליון יורו ועוד חמישה בבונוסים. פופאנה בן ה-19 ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במאי 2019 ונכלל בזימון האחרון לנבחרת צרפת עד גיל 21.

* שחקן נבחרת האולימפית של ארגנטינה, לוקאס רבורטונה בן ה-23, נמכר מוולס לאלמריה הספרדית בתמורה ל-6.4 מיליון יורו. הקשר חתם לארבע שנים.

* בגיל 28 המגן ולדימיר קופאל סוף סוף עוזב את הכדורגל הצ'כי כאשר נמכר מסלביה פראג לווסטהאם ב-6 מיליון יורו.

שמועות

* ב"סקיי" נטען כי הופנהיים, קבוצתו של מואנס דאבור, מעוניינת לצרף בהשאלה את קשר טוטנהאם ראיין ססניון. גם הרטה ברלין בתמונה.

* על פי הדיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מקיימת משא ומתן מתקדם עם עוסמאן דמבלה, שלא נמצא בתוכניות של מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. מסתמן כי השדים האדומים יצרפו את הצרפתי בהשאלה.

* על פי הדיווחים האחרונים באיטליה, מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר מתאו דרמיאן שחתם בעונה החולפת בפארמה בדרכו לאינטר. המגן האיטלקי בן ה-31 צפוי לחתום לארבע שנים כאשר הנראזורי ישלמו תמורה כשני מיליון יורו.

* עוד מגן שאינטר תנסה לרכוש מהצד השני של המגרש הוא מרקוס אנולסו, ששיחק בעבר בסרייה א' במדי פיורנטינה ואף זכה עם אנטוניו קונטה בפרמיירליג עם צ'לסי.

* פריז סן ז'רמן נאבקת מול ארסנל על רכישתו של כוכב ליון חוסאם אוואר, כך דווח בל'אקיפ. על פי הידיעה הנשיא נאסר אל חאליפי שוחח פעמיים עם נשיא ליון ז'אן מישל אולאס על מנת לצרף את הקשר בן ה-22.

חוסם אוואר
חוסם אוואר | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

* באנגליה נכתב כי חלוץ אברטון מויזה קן, עשוי לחזור ליובנטוס בהשאלה עד לסיום העונה.

* על פי 'דיילי מייל', נוריץ' קיבלה הצעה בסך 25 מיליון ליש"ט על בלם נבחרת אנגליה הצעירה, בן גודפרי (22) שירד לצ'מפיונשיפ אשתקד עם נוריץ'.

* מנג'ר ליברפול יורגן קלופ רמז כי שחקנו השוויצרי שרדאן שאקירי, עשוי לעזוב את הקבוצה לפני תום חלון העברות: "אני לא יכול ולא רוצה להרחיב מדוע הוא לא משחק. מה שאני כן יכול לומר שהוא לא נפצע ולא סובל מבעיות משמעת".

ג'רדאן שאקירי
ג'רדאן שאקירי | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי