פוגבה יתבע את "הסאן": "כועס ומזועזע מהדיווח, אני לא פורש"

קשר מנצ'סטר יונייטד הגיב בזעם לפרסום בעיתון האנגלי לפיו הוא לא ישחק יותר בנבחרת צרפת כמחאה על התבטאויות הנשיא והממשלה ויחסם כלפי האיסלאם

(גודל טקסט)

מרגע הופעת הבכורה שלו בנבחרת איי שם ב-2013 ועד היום, פול פוגבה הפך לאחד השחקנים החשובים במכונה המשומנת של נבחרת צרפת של דידייה דשאן. הוא זכה איתה במונדיאל ב-2018 ואף כבש במעמד הגמר נגד קרואטיה ושנתיים קודם לכן הגיע לגמר היורו הביתי.

אז האם בגיל 27 קשרה של מנצ'סטר יונייטד תולה את המדים הלאומיים? באנגליה עוררו סערה חדשה, אבל הקשר במהרה הצהיר כי מדובר ב"פייק ניוז" והבהיר כי בכוונתו לתבוע את "הסאן".

הבוקר נטען כי פוגבה החליט לנקוט בצעד דרסטי משום שעמנואל מקרון, נשיא צרפת, הצהיר כי "האיסלאם הוא המקור של הטרור בעולם". מעבר להתבטאותו של הנשיא, גם החלטת הממשלה, להוקיר את זכרו של המורה שראשו נערף אחרי שפרסם קריקטורות פוגעניות של הנביא מוחמד, עוררו את זעמו.

אלא שתוך שעות ספורות ולאחר שהסיפור הגיע לכותרות בכל העולם, הקשר הבהיר ברשתות החברתיות: "אז 'הסאן' עשו זאת שוב…מעולם לא אמרתי או חשבתי על פרישה מהנבחרת ומדובר במידע שקרי במאת האחוזים. אני כועס, מזועזע ומתוסכל שיש 'עיתונאים' שמפרסמים כותרות שקריות כאלה ועוד מערבים בכך את נבחרת צרפת. אני מגנה כל אלימות או מעשי טרור, אבל יש עיתונאים שלא נוהגים באחריות, מפרסמים מידע לא מאומת ולא חושבים על ההשפעה של הדברים. אני מתכוון לפעול מבחינה משפטית נגד העיתון. תתביישו!".

לפי הפרסום שאותו כאמור מיהר להכחיש בצורה נחרצת, פוגבה נעלב באופן אישי מהיחס כלפי המוסלמים הצרפתים, במיוחד משום שהאיסלאם הוא הדת השנייה בצרפת אחרי הנצרות. פוגבה רשם 72 הופעות בנבחרת וכבש עשרה שערים בטריקולור – מספרים שכבר בחודש הבא הוא עשוי לשפר.

פוגבה עם אמבפה וגריזמן. השת"פ בטריקולור יימשך | Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי