אובמיאנג ושחקני נבחרת גבון ישנו על הרצפה בשדה התעופה

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | James Williamson - AMA/Getty Images

קפטן ארסנל וכוכב הנבחרת תקף את התאחדות הכדורגל של אפריקה לאחר שיחד עם חבריו בילו בשדה התעופה לאורך כל הלילה והגיעו לגמביה שעות ספורות לפני המשחק: "השנה היא 2020, ככה היבשת שלנו לא תתקדם"

(גודל טקסט)

נבחרת גבון תתארח הערב (שני, 18:00) אצל גמביה במסגרת מוקדמות גביע אפריקה לאומות, אבל פייר אמריק אובמיאנג וכוכביו עברו שעות לא קלות בדרך למפגש – עד כדי כך שקפטן ארסנל מצא את עצמו תוקף באמצעות הרשתות החברתיות את התאחדות הכדורגל של יבשת אפריקה.

מלכתחילה שריינה ההתאחדות בגבון טיסה לגמביה בשעת לילה מאוחרת, הנבחרת הגיעה לשדה התעופה בשעה 23:30, אולם אף אחד לא ציפה לדחיית הטיסה בכשש שעות, כך שאובמיאנג וחבריו לנבחרת מצאו את עצמם ישנים על הרצפה בשדה התעופה.

העיכוב הרציני בהמראת הטיסה של "הפנתרים השחורים", כך מכונים שחקני נבחרת גבון, מקורו בהליך בדיקת הדרכונים בימי נגיף קורונה, טענו בהתאחדות המקומית, אבל אובמיאנג בחר שלא לשתוק לאור היחס כלפי הנבחרת ולאורך כל הלילה, בסדרת ציוצים וסרטונים ב"סטורי" באינסטגרם, תיעד את אשר עברו ותקף את ההתאחדות האפריקאית: "לקחו לנו את הדרכונים, מחזיקים אותנו עכשיו כמו בני ערובה? אתם מתכוונים לעצום עיניים?".

עוד כתב הכוכב: "זה לא יוריד את המוטיבציה שלנו, אבל אנשים צריכים לדעת על כך ובייחוד ב-CAF (התאחדות הכדורגל של אפריקה) שאחראים לכך. אנחנו ב-2020 ורוצים שאפריקה תתפתח ותגדל, אבל ככה זה בטוח לא יקרה", צייץ אובמיאנג בשעה 07:00 שעון ישראל, מיד לאחר נחיתת הנבחרת בגמביה ושעות ספורות בלבד לפני ההתמודדות.

עוד קודם לכן, בין שלל הציוצים והסרטונים שפרסם, כתב החלוץ: "המשחק ב-16:00, השעה 04:37 ואנחנו עדיין מחכים לטיסה. יפה". כשנחתה הנבחרת, הוסיף: "סוף סוף אנחנו באוטובוס. תודה על אקסטרה מוטיבציה, גמביה".

עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי