"אסור לשיר, לצעוק ולשתות אלכוהול": באנגליה נערכים לחזרת הקהל

החל מהשבת הבאה יזכו קבוצות הפרמיירליג להכניס בין 2,000 ל-4,000 צופים לכל משחק, אולם האוהדים ברי המזל יצטרכו להתמודד עם לא מעט הגבלות לא פשוטות. כך זה יעבוד

(גודל טקסט)

בשורה מרגשת מאוד הגיעה אתמול (שני) מאנגליה, שם הודיע ראש הממשלה בוריס ג'ונסון על חזרת הקהל לאצטדיוני הכדורגל החל משבת הבאה, לאחר סיום הסגר במדינה. אמנם הקהל ישוב במתכונת מאוד מינימלית, בין 2,000 ל-4,000 צופים בהתאם לרמת התחלואה בעיר המארחת (נכון לכתיבת שורות אלה, רק ברייטון וסאות'המפטון רשאיות להכניס 4,000 צופים), אולם עדיין מדובר בצעד ראשון מאז חודש מרץ בדרך לחזרה לשגרה מלאה או קרובה לכך, בתקווה שכמה שיותר מהר.

עם זאת, הבוקר חשפו ב"דיילי מייל" כיצד זה יעבוד ומסתבר שהצופים שיזכו להיכנס למגרשים יצטרכו לשמור על חוקים מאוד נוקשים כל עוד נגיף קורונה מתפשט בממלכה. כמובן שמדובר יהיה באוהדים ברי מזל, אולם לא מעט הגבלות יחולו עליהם במהלך 90 הדקות.

"לאוהדים יהיה אסור לשיר, לצעוק ולשתות אלכוהול", נכתב במסמך שנשלח ל-20 קבוצות הפרמיירליג בשבת על ידי ראשי הליגה, "אוהדים יתבקשו להצהיר במעמד הקנייה כי הם מבינים את המשמעות ושהינם מחויבים לציית לחוקים. אחרת, יינקטו צעדים משמעתיים".

באופן צפוי, על אף כמות די מינילית של צופים, האוהדים יתבקשו להגיע מוקדם מהרגיל במטרה למנוע תורים ועל הקבוצות יהיה לתלות שלטי הסברה על כך שיש לשמור מרחק אחד מהשני ולשמור על כללי התנהגות והיגיינה נאותים. האוהדים גם יידרשו לעטות מסכות לכל אורך המשחק ויוכלו להצטייד בבקבוקי אלכוג'ל.

ברייטון חוגגת באצטדיונה הריק. 4,000 צופים החל משבת הבאה | Glyn Kirk – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי