אקס ב"ש חשף: "לקחתי כדורי שינה כדי לתפקד, שקלתי לפרוש"

פאוליניו
פאוליניו | הפועל באר שבע, רשמי

פאוליניו שעזב את בירת הנגב בתחילת 2020, הסביר בראיון מיוחד בשבדיה את היכולת הדלה בהאמברי: "אמרו עליי שאני זקן ושמן, אבל לא יכולתי לחשוב על כדורגל לאחר שאיבדתי חבר קרוב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אקס הפועל באר שבע, פאוליניו, שעזב את בירת הנגב מבלי לערוך משחק אחד, שב בתחילת 2020 לשבדיה ועל פי כושרו ניתן לומר שבבירת הנגב פעלו נכון. אחרי שכבש 31 שערים והוסיף 12 בישולים בשתי העונות האחרונות בליגה השבדית הראשונה, במדי האמברי כבש שלושה שערים בלבד ב-16 הופעות והביקורת נגדו לא פסקו.

היום (חמישי) שחקן ההתקפה הברזילאי בן ה-34 פתח את הכל בשבדיה, הסביר את היכולת המאכזבת וחשף כי שקל לפרוש כבר העונה: "זו הייתה שנה קשה מאוד. הדבר החיובי ביותר שקרה לי הוא לידת בתי, אבל איבדתי חבר טוב, שהיה כמו אח בשבילי. היו מקרים שביקשתי מהנהלת האמרבי לא להגיע לאימונים כי לא הייתי מרוכז בכלל בכדורגל".

"הדבר החשוב ביותר עבורי היה לעשות כמיטב יכולתי. נכון שהשערים לא הגיעו, אבל נתתי את כל כולי בכל משחק. מה לא אמרו עלי, שאני זקן מדי, שמן מדי ואני כבר לא אותו שחקן שהייתי. אבל אנשים לא יודעים מה עבר עלי. דבר כזה היה משפיע על כל אחד, אבל לא ממש הצלחתי להסביר להם".

פאוליניו
פאוליניו | הטוויטר הרשמי של האמרבי

פאוליניו המשיך לדבר על המשבר הקשה, ממנו עוד לא התאושש עד היום: "היו תקופות שלא ישנתי בכלל כל הלילה, הייתי צריך לקחת כדורי שינה כדי שאוכל לתפקד ואף אחד לא ידע על זה. למען האמת, חשבתי לפרוש בזמן הקרוב. זו הייתה הפעם הראשונה שחשבתי על זה בקריירה שלי. אשתי, סוכניי וחברי דחפו אותי ואמרו 'יש לך עוד מה לתת, אתה לא יכול להפסיק כך' והחלטתי שאני ממשיך. אני רוצה להוכיח לכל אוהדי האמרבי ולכל הסובבים אותי מה אני שווה והשנה הבאה תהיה טובה הרבה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי