בסרביה ממליצים לאקס מכבי חיפה לצרף את אקס הפועל חיפה

אלכסנדר סטנוייביץ' | צילום: עדי אבישי

ניקולה גולאן ששיחק אשתקד אצל חיים סילבס, שוחרר מהאקן השבדית ובכלי התקשורת במולדתו מציעים למאמן פרטיזן, אלכסנדר סטנוייביץ', להחתימו עד לסיום העונה. ישתף פעולה עם ביברס נאתכו?

(גודל טקסט)

פרטיזן בלגרד הפכה בשנים האחרונות לסוג של "מושבה ישראלית": קפטן הנבחרת ביברס נאתכו מוביל את הקבוצה מבירת סרביה בגאון, בעוד גם הקשר סיידובה סומה, השוער ולדימיר סטויקוביץ' והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שהיו בעבר במכבי חיפה, שבו לקנדציה נוספת אצל הלבנים שחורים ואם לא די בכך, ייתכן מאוד שגם שחקן הפועל חיפה לשעבר יצטרף בקרוב.

בכלי התקשורת הסרבית המליצו היום (שני) למאמן סטנוייביץ' לעקוב אחרי המגן השמאלי ניקולה גולאן, שבילה בעונה שעברה אצל האדומים מהכרמל ובקיץ הצטרף לקבוצת האקן. אולם המועדון השבדי קיבל החלטה שלא לחדש את חוזהו של גולאן המסתיים בסוף השבוע, וכעת השחקן בן ה-31 יכול לחתום בכל מועדון שירצה וייתכן שישוב לקדנציה שלישית בפרטיזן.

אמנם בכדורגל הישראלי, גולאן לא משך יותר מדי את תשומת הלב, אבל הוא ללא ספק בעל הזרים בעל הרזומה הכי מרשים שהיו בישראל. גולאן שיחק בעבר בפיורנטינה, סמפדוריה, אמפולי קייבו ואף ערך 23 הופעות בנבחרת הצעירה של סרביה, לכן שיתוף פעולה עם נאתכו בינואר לא נראה כמו דבר מופרך כל כך.

ניקולה גולאן
ניקולה גולאן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי