אחרי שלא שיחק כדורגל מאז הפיצוץ עם מכבי חיפה: מרטין האשק מצא קבוצה

מרטין האשק
מרטין האשק | האינסטגרם הרשמי של ספרטה פראג

האשק "מרד" בספרטה פראג וכבר היה בישראל לקראת חתימה אצל הירוקים בינואר הקודם, אך לאחר שהעלה את דרישותיו ברגע האחרון (לטענת המועדון מכרמל) המו"מ פוצץ - ורק עכשיו הוא מצא יעד חדש, ורצברגר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זוכרים את מרטין האשק? אוהדי מכבי חיפה בוודאי זוכרים אותו היטב. בחלון ההעברות של חודש ינואר 2020, באמצע העונה שעברה, הירוקים שחררו את ז'אנדו פוקס וניסו ולהחתים במקומו קשר זר חדש. זה היה אמור להיות האשק.

העסקה נגררה עד ליום האחרון של חלון ההעברות, ושחקנה של ספרטה פראג כבר נחת בישראל לקראת חתימה. שעות בודדות לפני תום מועד החלון, מכבי חיפה פרסמה הודעה לפיה הקשר הצ'כי העלה את דרישותיו הכספיות ברגע האחרון והמשא ומתן פוצץ.

עוד לפני שהגיע לירוקים, האשק "מרד" בספרטה פראג וסירב לצאת למחנה האימונים של הקבוצה. לאחר ששב אליה, לא נכלל יותר בסגל והתיר את חוזהו באופן חד צדדי. בית הדין של ההתאחדות המקומית גזר עליו לשלם 800 אלף יורו למועדון כפיצוי, אך גם השחקן עצמו וגם ספרטה ערערו והנושא עדיין נמצאים בדיונים.

כעת, שנה אחרי הפיצוץ עם מכבי חיפה ששיבש לו את הקריירה – האשק סוף סוף מצא קבוצה. היום (שישי) נכתב בצ'כיה כי הקשר יחתום בקרוב בוורצברגר קיקרס מהמקום האחרון בליגה הגרמנית השנייה ואפילו עשוי לשחק מחר במשחק הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי