ריאל מתעניינת בקשר לייפציג, קולסינאץ' חתם בקבוצה חדשה

סיאד קולסינאץ' | David Price/Arsenal FC via Getty Images

על פי דיווח בצרפת, הבלאנקוס בודקים אפשרות לצרף את אנקונקו שמחירו 30 מיליון יורו. מגן ארסנל חזר לשאלקה, ליברפול קרובה לצרף שני ילדים מבטיחים. וגם: צ'לסי מחפשת בלם וקשר יונייטד יושאל

(גודל טקסט)

שנת 2021 כבר איתנו, ועם הכניסה לשנה החדשה ולחודש ינואר – גם חלון ההעברות האירופי חוזר אלינו, וצפוי חלון מסקרן במיוחד. באנגליה ובגרמניה הוא ייפתח רשמית מחר (שבת), ובאיטליה וספרד יוכלו להחתים החל מיום שני. זה לא מפריע כבר לכל מיני עסקאות להתבצע וכמובן שרובן המוחלט של הקבוצות כבר יודע באילו שחקנים הן מעוניינות להתחזק.

רשמי

* סיאד קולסינאץ' עזב את ארסנל וחתם בשאלקה בהשאלה עד תום העונה. המגן השמאלי חזר לקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים וממנה נמכר לתותחנים, שם הקדנציה שלו לא הייתה זוהרת במיוחד. כעת הוא ינסה לחזור ליכולת השיא שלו ולעזור לקבוצתו החדשה-ישנה לשרוד בבונדסליגה, שכן כרגע היא נמצאת במקום האחרון בטבלה.

שמועות

* על פי דיווח בצרפת, ריאל מדריד מתעניינת בכריסטופר אנקונקו מלייפציג ובדקה את עלותו – 30 מיליון יורו.

כריסטופר אנקונקו | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

* ליברפול צפויה להכריז בקרוב על שתי החתמות חדשות של שני שחקנים צעירים מאוד ומבטיחים מאוד שיגיעו כראייה לעתיד – הבלם בן ה-16 מסלטה ויגו סטפן באייצ'טיץ' והמגן השמאלי בן ה-15 מבירמינגהאם, קאלום סקאנלון.

* צ'לסי מתעניינת בבלמה בן ה-20 של שטרסבורג, מוחמד סימקאן, אשר מעורר עניין גם במילאן ובניס. אנקדוטה מעניינת לגבי השחקן היא שאת שתי הופעותיו הראשונות בקבוצת הבוגרים ערך בתחילת העונה הקודמת נגד מכבי חיפה, בצמד המפגשים במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

* דניאל ג'יימס, שבעונה הקודמת היה אחד מנקודות האור במנצ'סטר יונייטד, לפחות עד ינואר, ופרץ בגדול – לא מקבל יותר מדי הזדמנויות העונה ואמור לעזוב בהשאלה. ווסט ברומיץ' נראית כמו המועמדת המובילה לצרפו, גם לידס נאבקת על שחקן הכנף המוכשר.

* שוער ברייטון, מתיו ראיין, ירד במשחקים האחרונים לספסל ונראה שאיבד את מקומו כשוער ראשון. הוא עשוי לעזוב את השחפים, כאשר מי שסומן וייתכן שיצטרף במקומו הוא סרחיו רומרו הארגנטינאי, שהפך לשוער הרביעי של מנצ'סטר יונייטד העונה.

מוחמד סימקאן שומר על ניקיטה רוקאביצה | PATRICK HERTZOG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי