שחקן חדש הצטרף ליונייטד, אלאבה מתקרב לריאל מדריד

דויד אלאבה | Friedemann Vogel - Pool/Getty Images

סולשיאר אישר כי דיאלו שחתם במועדון תמורת כ-19 מיליון ליש"ט, יגיע כבר בינואר. בספרד מאמינים כי האוסטרי יחתום בקיץ לארבע שנים. וגם: פירלו מעוניין ביורנטה ומדוע ליברפול איבדה 18 מיליון ליש"ט?

(גודל טקסט)

רשמי (2.1)

* לאחר הניצחון על אסטון וילה, מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר כי אמאד דיאלו בן ה-18 שנרכש מאטאלנטה בחודש אוקטובר תמורת 19 מיליון ליש"ט, יגיע לחזק את הקבוצה באופן מיידי, וזאת למרות שהתכנון הראשוני היה להשאיל את היהלום מחוף השנהב ליעד אחר באיטליה.

* שוער נבחרת יפן, שוויצ'י גונדה (31) עובר בהשאלה תמורת מיליון יורו מקבוצתו הפורטוגלית פורטימוננסה אל שימיצו אס-פולס הנמצאת במולדתו.

* חלוץ ריבר פלייט לוקאס פראטו (32) הוצג רשמית בפיינורד, אשר השאילה אותו מהקבוצה הארגנטינאית עד לסיום העונה.

שמועות

* למרות הדיווחים לפיהם מאמנה המיועד של פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו רוצה את השוער הוגו לוריס ואת הקשר דלה עלי, אותם אימן בטוטנהאם, ב'דיילי מייל' טוענים כי לז'וזה מוריניו אין כל כוונה לאפשר לצמד השחקנים לעזוב בינואר.

* נאפולי פועלת בימים אלו על מנת למכור את חלוצה הפולני ארקדיוש מיליק, שמסיים את חוזהו בתום העונה. לפי 'גאזטה דלו ספורט' מארסיי היא המועמדת העיקרית לצרפו, כשגם אתלטיקו מדריד בתמונה.

האם פרננדו יורנטה בדרך ליובנטוס? לפי 'טוטוספורט' מסתמן שכן. לפי העיתון האיטלקי, מאמן האלופה האיטלקית אנדראה פירלו ששיתף פעולה בעבר עם החלוץ כשחקן ינסה להביא אותו בינואר. הספרדי בן ה-35 שנמצא גם הוא בנאפולי קיבל העונה רק 19 דקות תחת ג'נארו גאטוסו.

ארקדיוש מיליק | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

* דיווח מעניין של 'דיילי סטאר' טוען כי הפציעה של פיליפה קוטיניו תמנע תשלום של 18 מיליון ליש"ט לליברפול, לאור סעיף בחוזה המקנה בונוס ל-100 הופעות בברצלונה.

* ב'מארקה' מאמינים כי דויד אלאבה, שטרם חידש את חוזהו בבאיירן מינכן, יעבור לריאל מדריד בקיץ. לפי הדיווח בספרד, השחקן האוסטרי הנפלא בן ה-28 שהספיק לשחק בכל עמדה אפשרית יחתום לארבע שנים בהן ישתכר בכ-10 מיליון יורו בכל עונה.

פיליפה קוטיניו | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי