דיווח: ולדימיר איביץ' קיבל הצעה משפילד וונסדיי

ולדימיר איביץ'. פתיחת עונה טובה | Adam Davy/PA Images via Getty Images

יישאר בצ'מפיונשיפ? בסרביה פורסם כי הקבוצה שמדורגת במקום ה-21 בליגת המשנה האנגלית, והספיקה לפטר כבר שני מאמנים העונה, פנתה אל אקס מכבי תל אביב בתקווה שיציל אותה מירידה

(גודל טקסט)

פחות מחודש לאחר שפוטר מווטפורד, ולדימיר איביץ' קיבל הצעה להמשיך לאמן בליגת המשנה האנגלית. במולדתו של אקס מכבי תל אביב, סרביה, דווח הערב (שישי) כי שפילד וונסדיי פנתה אל מי שנבחר למנג'ר המצטיין של חודש נובמבר האחרון בצ'מפיונשיפ, זמן קצר לאחר שסיים את דרכו על הקווים של "הצרעות", לכאורה בעקבות סכסוך עם הקפטן טרוי דיני.

בתקשורת הסרבית לא סיפקו פרטים מעבר לכך, אך הוסיפו כי איביץ' היה בין המועמדים לאימון הנבחרת הלאומית בתקופה האחרונה, אלא שהוא השיב בשלילה להצעה. יש לציין כי החוזה של איביץ' בווטפורד עדיין בתוקף והמאמן ממשיך לקבל שכר מקבוצתו הקודמת, עד אשר ימצא קבוצה חדשה או עד לסיום ההסכם בחודש מאי הקרוב.

שפילד וונסדיי מדורגת במקום ה-21 בליגת המשנה באנגליה בתום 23 מחזורים, עם אותו מספר נקודות כמו דרבי קאונטי שנמצאת מתחת לקו האדום. הקבוצה כבר הספיקה לפטר שני מאמנים העונה: הראשון היה גארי מונק, בחודש נובמבר החליף אותו טוני פוליס והאחרון נשלח גם הוא הביתה לפני קצת יותר משבועיים, כאשר מאז ניל תומפסון מדריך את שפילד וונסדיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי