סיטי סימנה את לוקאקו והולאנד, מנדז'וקיץ' בדרך למילאן

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

ב"טלגרף" נטען כי פפ יקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש בקיץ, החלוצים על הכוונת. אגוארו עשוי לקבל הצעה לעוד שנה, אם יקצץ במידה ניכרת. הקרואטי יעבור בדיקות רפואיות אצל הרוסונרי. נאפולי ירדה מתובאן

(גודל טקסט)

רשמי

* אלפרד דאנקן, קשרה האחורי של פיורנטינה, הושאל עד לסיום העונה לקליארי. הגנאי בן ה-27 שיחק ארבע פעמים בלבד העונה בסרייה A במדי הסגולים.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי עשויה לצאת למסע רכש רציני בקיץ כך לפי "טלגרף". בדיווח נטען כי פפ גווארדיולה יקבל את השליטה המלאה על רכש ויהיו לו כ-200 מיליון ליש"ט לבזבז. רומלו לוקאקו חלוצה של אינטר וארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד נמצאים ברשימת היעדים הפוטנציאליים.

* בדיווח אחר, שונה לחלוטין, נטען כי סיטי תציע לסרחיו אגוארו להאריך את חוזהו בשנה נוספת אך בתנאי שיקצץ בשכרו "במידה ניכרת", כך לפי "דיילי סטאר". החלוץ הארגנטינאי שהצטרף לקבוצה ב-2011 וכבש את שער האליפות בעונת הבכורה שלו מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית. העונה הוא חווה קשיים בשל פציעות כאלה ואחרות וגם נמצא בבידוד ועל כן רשם רק 260 דקות בכל המסגרות בהן תרם שני שערים. לפי "מירור", בקבוצה רוצים לראות קודם כל שהחלוץ נמצא בכשירות פיזית מלאה לפני הדיבורים על חוזה חדש.

* מילאן רוצה לחזק את ההתקפה שלה ולפי התקשורת האיטלקית (דיווח ב"גאזטה דלה ספורט") הרוסונרי יקיבלו החלטה לצרף את מריו מנדז'וקיץ' בן ה-34. החלוץ הקרואטי שהינו שחקן חופשי יכול להעמיק את האופציות בחוד ההתקפה ועל פי הדיווחים יגיע בקרוב לבדיקות רפואיות לקראת חתימה. מנדז'וקיץ' מכיר היטב את הליגה האיטלקית כאשר העביר ארבע עונות במדי יובנטוס וזכה עמה בארבע אליפויות בין היתר.

סרחיו אגוארו | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

* נאפולי החליטה לוותר על הניסיון לצרף את פלוריאן תובאן קפטן מארסיי. באיטליה נטען כי בנאפולי לא אהבו את דרישות השכר המוגזמת של הקשר בן ה-27 שמשחק בקבוצה הצרפתית מאז 2016.

* עדיין במארסיי, המאמן אנדרה וילאש-בואש אישר את ההתעניינות בקשר מורגן סנסון. אסטון וילה הצטרפה לווסטהאם, טוטנהאם וארסנל במירוץ אחרי הקשר שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של צרפת. וילה אף פתחה בשיחות לצטרפו. המחיר צפוי להיות 20 מיליון ליש"ט.

* לפי "דיילי מייל", אתלטיקו מדריד תנסה לצרף את אלכסנדר לקאזט בקיץ. החלוץ הצרפתי לא נמצא במערכת יחסים טובים עם המאמן מיקל ארטטה וחוזהו מסתיים ב-2022 כך שאם יסרב להאריכו – התותחנים מבינים כי כדאי להם למכור אותו בקיץ.

פלוריאן תובאן | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

* אלאבס מתחתית הליגה בספרד רוצה לבצע מהפכה בסגל. הקבוצה מעוניינת לצרף את מתיאוס פרננדס, הקשר הברזילאי של ברצלונה שרשם העונה 17 דקות בלבד, וכן את איבאי גומס שהפך לשחקן ספסל באתלטיק בילבאו. בשני המקרים מדובר כמובן בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי